چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 76022
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

آیت‌الله شبیری زنجانی بر رسیدگی فوری به سیل‌زدگان تاکید کرد

قم نيوز : آیت الله شبیری زنجانی گفت:این سیل کشور را در سوگ تعدادی از هم‌وطنانمان نشاندوسبب خسارت‌های زیادی شد،اما برای مسئولان باید زمینه‌ای برای خدمت بیشتر باشد.
آیت‌الله شبیری زنجانی بر رسیدگی فوری به سیل‌زدگان تاکید کرد
آیت‌الله شبیری زنجانی بر رسیدگی فوری به سیل‌زدگان تاکید کرد
به گزارش قم نیوز آیت الله شبیری زنجانی در دیدار با استاندار قم بر ضرورت رسیدگی به امور مردم تأکید کرد وگفت:خدمت این است که انسان باعملکرد خود مانع تلفات جانی و خسارت‌های مالی شود.

وی خدمت به مردم را از بالاترین عبادات در شریعت اسلام دانست و با اشاره به سیره حضرات معصومین علیهم‌السلام در اهتمام به حل مشکلات مردم، اضافه کرد: در شریعت خدمت به بشر جایگاه ویژه‌ای دارد، به‌ویژه اگر در راستای حفظ جان و مال مردم باشد، اما مسئولان این کشور زمینه خدمت به مسلمانان و شیعیان را دارند که باید قدر این فرصت را بدانند و این خدمت نزد خداوند یک عبادت استثنائی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به تجربه جاری شدن سیل در شهر قم در سال‌های گذشته،بیان کرد: قبلاً سیل در قم خسارت‌های زیادی را به جا می‌گذاشت، اما با اقداماتی که مسئولان داشتند این خسارت‌ها کمتر دیده شد.

مرجع تقلید شیعیان از خسارات و صدماتی که به مردم ایران در سیل اخیر وارد شد ابراز تأثر کرد و ادامه داد: این سیل اگرچه کشور را در سوگ تعدادی از هم‌وطنانمان نشاند و سبب خسارت‌های زیادی شد، اما برای مسئولان باید زمینه‌ای برای خدمت بیشتر باشد.

وی یادآورشد: البته من هم از مسئولانی که در ایام تعطیل ترجیح دادند در کنار مردم باشند، تشکر می‌کنم و قطعاً عنایات حضرت، ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) شامل حال آن‌ها می‌شود.

آیت‌الله شبیری زنجانی ابراز امیدواری کرد که سال نو برای این مردم سال پر برکتی باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgxz9u.ak93x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما