پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : 76023
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

امام جمعه قم؛ انتقال پیام شهدا به جامعه یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است

قم نيوز : آیت الله حسینی بوشهری گفت:از دیگر وظایف حساس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقال پیام شهدا به جامعه است،نصب تصاویر شهدا درسطح شهر یکی از این کار‌ها است که درقم صورت گرفته است.
انتقال پیام شهدا به جامعه یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است
انتقال پیام شهدا به جامعه یکی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران و مدیران بنیاد استان در آستانه روز بزرگداشت جانباز گفت:ایثار و گذشت برای اهداف عالی و جانبازی کار بزرگی است که شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران انجام دادند.

وی افزود: امروز خدمت به خانواده جانبازان با تاکید برآنان و منزلت آن‌ها و متناسب با شرایط ویژه جانبازان انجام شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه تصاویر شهدا سمبل ایمان، اخلاص، پاکی، خلوص و ایثار شهدا است، ادامه داد: این تصاویر بهترین آذین بندی برای شهر‌ها محسوب می‌شود و یادآوری می‌کند که آرامش و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمت به جانبازان باید با تکریم و با صبر و بردباری و خوشرویی باشد، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه آحاد ملت است و وظیفه مسئولان بنیاد شهید در این راستا به صورت خاص و ویژه است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تاکید برلزوم توجه به خانواده شهدا گفت: فرزندان شهدا یادگاران آن‌ها هستند و باید در خصوص شناسایی و پرورش استعداد‌های فرزندان شهدا اقدام کرد، این قشر از افراد متعهد و سرمایه‌های نظام هستند و اگر در سطوح مدیریتی حاضر شوند می‌توانند متعهدانه و ایثارگرانه عمل نموده و گره گشا باشند.

سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران نیز در این دیدار با اشاره به ۲۴۳ جانباز ۷۰ درصد در استان قم بیان کرد: جمعیت جانبازان و خانواده معظم ایشان به حدود ۴۱ هزار نفر می‌رسد و بنیاد استان مفتخر به خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.

وی افزود: امروز مفتخر به خدمت رسانی به ۱۱ هزار و ۵۰۰ جانباز در استان هستیم که از این تعداد ۶۵۰۰ نفر زیر ۲۵ درصد و ۴۸۷ نفر بالای ۲۵ درصد هستند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه از دیگر وظایف حساس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتقال پیام شهدا به جامعه است، افزود: مساله‌ای که در بیانات مقام معظم رهبری بسیار مورد تاکید است، این پیام‌ها باید برجسته شود و نصب تصاویر شهدا درسطح شهر یکی از این کار‌ها است که در قم صورت گرفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیام شهدا از عمق جان برخاسته و بر دل نسل جوان می‌نشیند،یادآورشد: جوانان باید در مسیرشهدا گام بردارند این موضوعی است که دشمن از آن هراس دارد و لذا تلاش دارد جوانان را از مسیر شهدا دور کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchxvnq.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما