چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 76024
منبع : خبرگزاری ايرنا

آمار اسکان مسافران نوروزی قم از مرز نیم میلیون تن گذشت

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: از 27 اسفندماه سال گذشته تا روز ششم فروردین ماه جاری، بیش از 509 هزار تن در مراکز اقامتی و سایر اماکن این استان اسکان یافته اند.
آمار اسکان مسافران نوروزی قم از مرز نیم میلیون تن گذشت
آمار اسکان مسافران نوروزی قم از مرز نیم میلیون تن گذشت
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی در گفت و گویی اظهار داشت: در این مدت همه ظرفیت های مراکز اقامتی رسمی استان اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمان پذیرها و خانه مسافرها تکمیل بوده است.

وی با بیان این که طی این مدت بیش از 101هزار تن در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافته اند تصریح کرد: علاوه بر آن بیش از 184هزار تن در سایر اماکن اقامتی اعم از بقاع متبرک امامزادگان، سالن های ورزشی، کمپینگ های شهر و بیش از 223 هزار تن در مدارس استان اسکان داشته اند.

یزدانی با اشاره به این که بیش از 70هزار تن در اقامتگاه ها و اماکن اقامتی تعبیه شده توسط میراث فرهنگی و سایر نهادها اسکان داشتند عنوان کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران نوروزی بیش از394 بازدید نظارتی نیز توسط گشت های رسمی کمیته اسکان انجام شده است.

35 واحد هتل، 27 واحد هتل آپارتمان، 55 واحد مهمانپذیر، 170 خانه مسافر و 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت بیش از 12 هزار تخت اقامتی و پذیرایی در قم در خدمت مسافران و زائران است. 

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci5uay.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما