پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : 76026
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ویزیت رایگان بیش از هزار نفر در مناطق محروم قم 

قم نيوز : گروه جهادی پزشکی شهید کاظمی آشتیانی دانشگاه شاهد همزمان با تعطیلات نوروزی با حضور در مناطق محروم اقدام به معاینه و درمان ساکنان این مناطق پرداخته و بیش از هزار نفر را نیز ویزیت کرده اند.
ویزیت رایگان بیش از هزار نفر در مناطق محروم قم 
ویزیت رایگان بیش از هزار نفر در مناطق محروم قم 
به گزارش قم نیوز دکتر محمد مهدی توسلی یکی از اعضای گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی با اشاره به فعالیت این گروه جهادی اظهار داشت: در یک دوره سه روزه در حال برگزاری اردوی جهادی گروه پزشکی در منطقه اسماعیل آباد در نزدیکی شهر قائم هستیم.

وی افزود: گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی به مدت سه روز در این منطقه مستقر شده و به خدمت رسانی مشغول هستند.

توسلی بیان داشت: در گام اول، آموزش های لازم به شهروندان ساکن این منطقه داده می شود، به طوری که آموزش هایی در زمینه ای فشار خون، قند خون، سرطان پستان و...به ساکنان داده می شود.

وی افزود: در مرحله بعد مراجعه کنندگان، غربالگری می شوند به طوری که غربالگری فشار خون، قند خون و شپش سر و موی سر کودکان را داریم که در صورت وجود مواردی به صورت رایگان درمان می شوند.

این جهادگر افزود: در مرحله بعد مراجعه کنندگانی که به پزشک نیاز داشته باشند به پزشک مستقر در همین مکان ارجاع داده می شوند و بر حسب مشکلی که دارند به صورت رایگان دارو دریافت می کنند و علاوه بر این اگر نیاز به تزریقات و سرم داشته باشند به صورت رایگان خدمات به آن ها ارائه می شود.

وی با بیان این که یک مهدکودک هم در این مکان وجود دارد، گفت: کودکانی که به هر دلیلی در این مکان حضور دارند برای تفریح و سرگرمی در این مهدکودک حضور پیدا کرده و در همین فرصت محدود آموزش های بهداشتی به آن ها داده می شود.

توسلی با اشاره به ویزیت نزدیک به هزار بیمار در این طرح، بیان داشت: دانشجویانی که در این طرح هستند به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفته و در کنار مردم محروم کشور حضور پیدا می کنند.

وی افزود: هم اکنون 100 نفر از دانشجویان در نوبت قرار دارند تا در اردوهای جهادی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaiwn0.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما