پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 76047
منبع : خبرگزاری فارس
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم مطرح کرد

انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران با 300 دستگاه اتوبوس

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: امسال انتقال شهروندان قمی به مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان با 300 دستگاه اتوبوس صورت خواهد گرفت.
انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران با 300 دستگاه اتوبوس
انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران با 300 دستگاه اتوبوس
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: سال گذشته با توجه به محدودیت‌های پارکینگ‌ها، انتقال شهروندان قمی با 200 اتوبوس به صورت رایگان به مسجد مقدس جمکران انتقال پیدا می‌کردند، این کار در سال جاری با 300 اتوبوس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در ایام نیمه شعبان زائرین پس از تشرف به مسجد مقدس جمکران به حرم حضرت معصومه(س) می‌روند که این مساله ترافیک شدیدی در هسته مرکزی به وجود می‌آورد، به همین دلیل به دنبال انتقال زائرین غیربومی از مسجد مقدس جمکران با ناوگان عمومی به حرم حضرت معصومه(س) هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای پارکینگ‌های موقت مسجد جمکران، خودروهای سنگین و نیرو در اختیار شهرداری قرار بدهند تا ساماندهی لازم در این پارکینگ‌ها صورت بگیرد، نیرو برای چینش خودروها در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران مورد نیاز هستند.

وی خاطرنشان کرد: زمین‌های پارکینگ‌های موقت مسجد مقدس جمکران در تملک شهرداری نیست و این زمین‌ها صاحبان شخصی دارند که این افراد اجازه کاری همچون مازوت پاشی را در زمین‌ها نمی‌دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5z05.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما