?>?> پیش بینی ورود 150 هزار خودرو به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران | قم نیوز
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 76048
منبع : خبرگزاری فارس
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم مطرح کرد

پیش بینی ورود 150 هزار خودرو به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: پیش بینی ورود 150 هزار خودروی سواری و 10 هزار اتوبوس را به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان داریم.
پیش بینی ورود 150 هزار خودرو به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
پیش بینی ورود 150 هزار خودرو به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز سید امیر سامع عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به پارکینگ‌های این مسجد اظهار کرد: حدود 200 هکتار پارکینگ برای مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان فراهم می‌شود، باید زمین‌های این پارکینگ‌ها تملک شوند، چون این زمین‌ها کم کم در معرض ساخت و ساز قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان باید خودروهای سنگین خود را در اختیار شهرداری قم برای ایجاد پارکینگ در مسجد جمکران قرار بدهند، این پارکینگ‌ها به صورت شماره بندی هستند، پیش بینی حضور 150 هزار خودروی سواری و 10 هزار اتوبوس را به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان داریم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به صورت مردمی ایجاد می‌شود، این ایستگاه‌ها نیاز به یک خط آب دائمی دارند، اکنون تامین آب ایستگاه‌های صلواتی با تانکر صورت می‌گیرد، باید این ایستگاه‌ها پراکندگی مناسبی در بلوار پیامبر اعظم(ص) داشته باشند.

سامع خاطرنشان کرد: هفت ستاد از شهرداری‌های مناطق قم در ایام نیمه شعبان در اطراف مسجد مقدس جمکران برپا می‌شوند و این ستادها به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcev78f.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما