جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 76065
منبع : خبرگزاری تسنیم

3 قوه با ‌وحدت ‌رونق اقتصادی را محقق کنند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سه قوه باید دست در دست یکدیگر و با هماهنگی کامل و به دور از خودخواهی ایده‌های مقام معظم رهبری را به کرسی نشانده وبرای رفع مشکلات جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.
۳ قوه با ‌وحدت ‌رونق اقتصادی را محقق کنند
۳ قوه با ‌وحدت ‌رونق اقتصادی را محقق کنند
به گزارش قم نیوز آیت الله احمد بهشتی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید اظهار داشت: مشکلاتی در کشور وجود دارد و در رأس آن‌ها مشکل اقتصادی است اما موضوعی که مردم را بیشتر ناراحت کرده است سوءاستفاده، رانت، دزدی و تبعیض‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر از گرانی‌ها تبعیض‌ها مردم را نارحت کرده است، افزود: رئیس جدید قوه قضاییه باید با همکاری دیگر قوا ومجلس و دولت و با هدایت مقام معظم رهبری دست در دست یکدیگر در برابر حقوق‌های نجومی و تبعیض و و دزدی‌هایی که توسط برخی افراد صاحب نفوذ و هرشخص در هر پست و مقامی قاطعانه برخورد و مجازات صورت بگیرد و نتیجه آن را مردم مشاهده کنند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم هنگامی که مشاهده کنند در برابر تبعیض و سواستفاده ها مقابله می‌شود دلگرم شده و در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند، باید در برابر رانت و دزی و سوء استفاده جلوگیری شده و در برابر ریخت و پاش‌های اضافی در دستگاه‌ها قاطعانه ایستادگی شود.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کشور واهتمام مسئولین در این زمینه خاطرنشان کرد: سه قوه باید دست در دست یکدیگر و با هماهنگی کامل و به دور از خودخواهی ایده‌های مقام معظم رهبری را به کرسی نشانده وبرای رفع مشکلات جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkz05.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما