کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

3 قوه با ‌وحدت ‌رونق اقتصادی را محقق کنند

خبرگزاری تسنیم , 9 فروردين 1398 ساعت 14:03

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سه قوه باید دست در دست یکدیگر و با هماهنگی کامل و به دور از خودخواهی ایده‌های مقام معظم رهبری را به کرسی نشانده وبرای رفع مشکلات جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.


به گزارش قم نیوز آیت الله احمد بهشتی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید اظهار داشت: مشکلاتی در کشور وجود دارد و در رأس آن‌ها مشکل اقتصادی است اما موضوعی که مردم را بیشتر ناراحت کرده است سوءاستفاده، رانت، دزدی و تبعیض‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر از گرانی‌ها تبعیض‌ها مردم را نارحت کرده است، افزود: رئیس جدید قوه قضاییه باید با همکاری دیگر قوا ومجلس و دولت و با هدایت مقام معظم رهبری دست در دست یکدیگر در برابر حقوق‌های نجومی و تبعیض و و دزدی‌هایی که توسط برخی افراد صاحب نفوذ و هرشخص در هر پست و مقامی قاطعانه برخورد و مجازات صورت بگیرد و نتیجه آن را مردم مشاهده کنند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم هنگامی که مشاهده کنند در برابر تبعیض و سواستفاده ها مقابله می‌شود دلگرم شده و در برابر مشکلات ایستادگی می‌کنند، باید در برابر رانت و دزی و سوء استفاده جلوگیری شده و در برابر ریخت و پاش‌های اضافی در دستگاه‌ها قاطعانه ایستادگی شود.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات کشور واهتمام مسئولین در این زمینه خاطرنشان کرد: سه قوه باید دست در دست یکدیگر و با هماهنگی کامل و به دور از خودخواهی ایده‌های مقام معظم رهبری را به کرسی نشانده وبرای رفع مشکلات جامعه اقدامات اساسی انجام دهند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76065

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76065/3-قوه-وحدت-رونق-اقتصادی-محقق-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir