کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان قم مطرح کرد

مردمی شدن خدمات کمیته امداد در سال 98

خبرگزاری فارس , 9 فروردين 1398 ساعت 20:49

مدیرکل کمیته امداد استان قم 'گفت: یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در سال جاری، مردمی کردن خدمات کمیته امداد است.


به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امروز با اشاره به تحول در کمیته امداد استان قم اظهار کرد: این نهاد در دو سال و نیم گذشته با رویکرد تحول و کارآمدی در راستای خدمات کیفی و موثر به نیازمندان استان، گام‌های موثری را برداشت و کمیته امداد استان قم پرچمدار تحول در بین ادارات کل کمیته امداد در کشور است.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات مهم کمیته امداد استان قم در راستای تحول می‌توان به چابک سازی، برون سپاری، اولویت بندی خدمات نیازمندان، سطح بندی مددجویان و ایجاد اداره ویژه زنان سرپرست خانوار اشاره کرد که عمده این فعالیت‌ها به عنوان مدل و نمونه به کل کشور تعمیم داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در سال جاری، مردمی کردن خدمات کمیته امداد است و این نهاد در این راستا از ظرفیت مساجد، هیأت‌ها، مدارس، اصناف و معتمدین محلی برای شناسایی به موقع نیازمندان و رسیدگی به آن‌ها استفاده می‌کند.

میرشکار با اشاره به برنامه‌های جدید کمیته امداد استان قم اظهار کرد: این نهاد برای حفظ شان، کرامت و عزت نفس مددجویان برنامه‌هایی همچون برون سپاری مددکاری، برون سپاری مشاوره، برون سپاری اشتغال و واگذاری بیمه نیازمندان به بیمه سلامت ایرانیان اجرا کرد تا در حد امکان نیازمندان به مراکز کمیته امداد مراجعه نکنند.

وی خاطرنشان کرد: از اسفندماه سال گذشته نیازی به حضور مددجویان در مراکز کمیته امداد استان قم برای دریافت 10 خدمت از خدمات این کمیته نیست، آن‌ها می‌توانند که از طریق ثبت درخواست خود در سامانه الکترونیکی ایجاد شده برای رفع مشکل خود اقدام کنند.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 76069

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76069/مردمی-شدن-خدمات-کمیته-امداد-سال-98

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir