شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 76095
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

روز طبیعت برنامه‌های شاد فرهنگی در بوستان‌های قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: برنامه‌های شاد فرهنگی در سطح بوستان‌های قم در روز طبیعت برگزار می‌شود.
روز طبیعت برنامه‌های شاد فرهنگی در بوستان‌های قم برگزار می‌شود
روز طبیعت برنامه‌های شاد فرهنگی در بوستان‌های قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به نزدیک شدن روز طبیعت از اجرای برنامه‌های متنوع سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در این روز خبر داد.

وی با بیان برنامه‌های این سازمان برای روز طبیعت گفت: غرفه‌های فرهنگی در این روز خصوصاً با رویکرد ایجاد نشاط، فضاهای بازی و مسابقه در سه بوستان بزرگ شهر قم برقرار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: در نمازخانه‌هایی که در ایام نوروز فعال هستند نیز در کل روز طبیعت طلاب حضور می‌یابند و به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه در بوستان‌های فدک، علوی، مهدی، غدیر و جوان برنامه‌های جشن برگزار می‌شود افزود: با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پارک‌ها، کیسه‌های جمع‌آوری پسماند تر و خشک بین مردم توزیع و در صورت تحویل پسماند هدایایی داده می‌شود.

مقیمی گفت: همچنین در این روز نسبت به جمع‌آوری سبزه و ماهی قرمزهای مردم اقدام خواهد شد و هدایایی در برابر آن اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز طبیعت تور قم‌گردی هم برگزار می‌شود افزود: بخش خصوصی در صورت درخواست مردم برای طبیعت‌گردی بیرون از شهر آمادگی لازم را دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnz9u.ak93y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما