يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب : 76101
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

ملبس شدن طلاب مدرسه علمیه جهانگیرخان با حضور آیت الله اعرافی

قم نيوز : مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه جهانگیر خان امروز با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد.
ملبس شدن طلاب مدرسه علمیه جهانگیرخان با حضور آیت الله اعرافی
ملبس شدن طلاب مدرسه علمیه جهانگیرخان با حضور آیت الله اعرافی
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام فتح الله نژاد امروز در مراسم بازدید سرزده آیت الله اعرافی از مدرسه علمیه جهانگیرخان و همچنین ملبس شدن تعدادی از طلاب این مدرسه به لباس روحانیت گفت:  بیان سپاسگزاری از مجموعه خدوم مدیریت حوزه، به معنی عدم وجود مشکلات نیست ولی از مجموعه تلاش های مدیران حوزه کمال تشکر را داریم.

وی افزود: مدرسه علمیه جهانگیرخان افتخار دارد که در نهمین سال فعالیت آموزشی خود در عرصه سیکل در سطح یک میزبان جمعی از نیکان جوان جامعه مهدوی باشد؛ نگاه مدیریت حوزه به این مدرسه همیشه محبت آمیز بوده است و امیدواریم که ایام پیش رو که دوران حضور سربازان جدید در این سربازخانه امام زمان است، امید است که با حضور حداکثری متقاضیان در این امر مهم، این مدرسه بتواند در سالهای آینده با برنامه ریزی و سیاست گذاری مرکز مدیریت حوزه و مدرسه دوران بهتری را سپری کند.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه جهانگیر خان اظهارکرد: این تلاش ها همگی در مسیر عمل به منویات و مطالبات نایب المهدی(عج) ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای است.

وی گفت: با تغییری که در سیستم آموزش حوزهای علمیه ایجاد شده است این مدرسه راه خود را با سرعت ادامه می دهد و طلابی قوی در بخش علم آموزی تربیت می کند و این مسیر با حرکت جهادی اساتید در جهت انتقال معنویت و اخلاق طی خواهد شد.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه جهانگیرخان یادآوشد: برنامه دائمی تابستانی در این مدرسه به یک حرکت تربیتی متداول مبدل شده است و این حرکت بدون همراهی همه دلسوزان مدرسه محقق نمی شود؛ سفرهای پربرکت اربعین ذخیره عظیم معنوی است که در میان طلاب و اساتید ایجاد شده است.

وی یادآورشد: تلاش های قابل تقدیر طلاب در حوزه تحقیق و پژوهش و تولید آثار ارزشمند در این مدرسه در جشنواره ها و کتب مختلف نمود یافت است که امید است با برنامه ریزی بهتر و تولید آثار فاخر گام های ارزشمندی در این حوزه برداریم؛ آخرین اثر تالیفی حوزه، روزهای پیش نوروز رونمایی شد.

وی با اشاره به ملبس شدن تعدادی از طلاب این مدرسه به لباس مقدس روحانیت بیان کرد: بی شک برای فرزندان برومند حوزه، صحنه ملبس شدن طلاب به لباس طلبگی بسیار ارزشمند است و خوشبختانه با حضور مدیر حوزه های علمیه این طلاب به این لباس مقدس ملبس شدند.

فتح الله نژاد بیان کرد: طلاب این مدرسه به امام زمان(عج) خود می گویند که برای تو خسته شدن می ارزد و رنجه نمودن بدن در این مسیر بها را پذیرفته ایم و مفتخریم و بیان می کنیم که شما به اندازه تمام دوران برای هدایت ما و بشریت خسته شدید پس چرا ما عمر خود را برای شما صرف نکنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezz8f.jh8p7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما