دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 76124
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

استاندارقم: ۱۲ فروردين تجلی ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است

قم نيوز : "يوم الله ۱۲ فروردين" روز جمهوری اسلامی، تجلی یکی از شورانگیز ترین و ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است.
۱۲ فروردين تجلی ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است
۱۲ فروردين تجلی ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است
به گزارش قم نیوز دکتر بهرام سرمست در پیامی به مناسبت يوم الله 12 فروردين آورده است: "يوم الله 12 فروردين" تجلی یکی از شورانگیز ترین و ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است. روزي كه سرنوشت آينده نظام اسلامي «اين ميراث ارزشمند امام راحل و خون هاي پاك و مطهر هزاران شهيد» با دستان توانا و به هم گره خورده ملت بزرگ و سرافراز ايران رقم خورد و در پرتو برگزاري كم نظيرترين همه پرسي تاريخ كشور و انتخاب قاطع و تاريخ ساز ملت، زمينه براي مشروعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و استقرار حكومت متكي بر ولايت فقيه و مبتني بر آراي واقعي مردم فراهم گرديد. اين حضور حماسي و سرنوشت ساز كه در نخستين بهار آزادي و جشن رهايي از يوغ سال ها ستم و استبداد طاغوت شكل گرفت، خون تازه اي را در نهال تازه رسته انقلاب اسلامي جاري ساخت و پشتوانه و صلابت مردمي نظام اسلامي را به رخ جهانيان كشاند.

استاندار قم بیان داشته است: فرا رسيدن يوم الله 12 فروردين، اين عيد بزرگ ملت ايران را تبريك عرض نموده و با گرامي داشت ياد و خاطره امام راحل و ارج نهادن به رشادت ها و جانفشاني شهداء و ايثارگران معزز، اميدوارم انقلاب اسلامي در گام دوم خود و در سالي كه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) به سال رونق توليد" نام گذاري شده است، بتواند بالنده و پرشتاب تر از گذشته، همچنان در مسير تعالي و پيشرفت گام برداشته و به مدد الهي و به پشتوانه حضور و همراهي مردم، شاهد تحقق اهداف متعالي نظام اسلامي و رسيدن كشور به قله هاي رفيع عزت، اقتدار، سرافرازي و خودباوري باشيم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxvea.uqem8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما