دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 76128
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

مدیر کل راه آهن قم: راه آهن درتوسعه پایدار نقش آفرینی ارزشمندی را رقم می زند

قم نيوز : نظم و انضباط از شاخصه های مهم راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده، استان قم از پیشتازان این عرصه به شمار می رود.
راه آهن درتوسعه پایدار نقش آفرینی ارزشمندی را رقم می زند
راه آهن درتوسعه پایدار نقش آفرینی ارزشمندی را رقم می زند
به گزارش قم نیوز مهندس محسن اعتماد، امروز در دیدار نوروزی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، که در دفتر مدیریت حوزه برگزار شد، خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت علیهم السلام را افتخاری بزرگ برای خانواده راه آهن دانست و ابراز داشت: خدمت رسانی شبانه روزی برای زائران حرم فاطمه معصومه سلام الله علیها، باعث مباهات بوده، فرصتی بزرگ برای تک تک اعضای خانواده راه آهن قم به شمار می رود.

وی  در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل راه آهن قم، با بیان این که نسبت به سال گذشته با 20 درصد افزایش مسافر روبرو بودیم، خاطرنشان کرد: صرفه جویی در مصرف سوخت از جمله آورده های مهم ریلی است که در توسعه پایدار نقش آفرینی ارزشمندی را رقم می زند.

مدیر کل راه آهن قم با بیان این که تأخیرات حمل و نقل ریلی راه آهن قم نسبت به سال گذشته با کاهش 48 درصدی روبرو بوده است، ابراز داشت: نظم و انضباط از شاخصه های مهم راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده، استان قم از پیشتازان این عرصه به شمار می رود.

مهندس اعتماد به برنامه های توسعه ای در حوزه مسافر و حمل بار در راه آهن قم اشاره نمود و گزارشی از اقدام صورت گرفته در این راستاه ارائه کرد و گفت: توسعه راه آهن از اولویت های عصر کنونی در جوامع بشری است.

 

سرهنگ داوود عباس زاده، مشاور مدیر عامل راه آهن کشور نیز در ادامه این دیدار به ظرفیت های راه آهن در خدمت رسانی به مردم اشاره نمود و ابراز داشت: راه آهن ایران نه تنها در میان رزمندگان دفاع مقدس شناخته شده است؛ بلکه در خدمت رسانی به تمام اقشار مختلف پیشتاز بوده، در حوزه های گوناگون خدمت رسانی بایسته ای را به مردم شریف ایران رقم زده است.

وی به حضور پرشور 5000 نفری خانواده راه آهن جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس اشاره نمود و خاطرنشان کرد: راه آهن ایران، در دوران دفاع مقدس و در صیانت از کیان کشور، نقش آفرینی بایسته، مؤثر و ارزشمندی داشته است.

سرهنگ داوود عباس زاده تعهدپذیری و نگاه جهادی و اعتقادی را از شاخصه های مهم خانواده راه آهن جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: راه آهن کشور با فعال سازی ستادهای نوروزی، همواره خود را همگام و همراه با مسافران نوروزی قرار داده، بر افتخار خدمت رسانی به مردم این سرزمین می بالد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjf05.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما