شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 7615

برگزاری 16 مسابقه آنلاین کتابخوانی در ماه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری 16 مسابقه آنلاین کتابخوانی ویژه اعیاد شعبانیه خبر داد.
برگزاری 16 مسابقه آنلاین کتابخوانی در ماه شعبان
به گزارش قم نیوز، علی فریدونی اظهار داشت: اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص)، سالروز دیدار مقام معظم رهبری با کتابداران سراسر کشور و اعیاد شعبانیه اقدام به برگزاری ۱۶ مسابقه آنلاین کتابخوانی ویژه عموم مخاطبان کرده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات آنلاین کتابخوانی گفت: این مسابقات به مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کرده و همچنین زمینه رقابت مفید را فراهم می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم یادآور شد: علاقه‌مندان از اول تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند برای شرکت در مسابقات آنلاین اقدام کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات باید به سایت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای ایران www.booki.ir مراجعه کرده و با عضویت در این شبکه در مسابقات آنلاین شرکت کنند.

فریدونی با اشاره به منابع مسابقه آنلاین گفت: کتاب‌های قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، ای کاش گل سرخ نبود، "جنگی داشتیم، داستانی داشتیم" و "گذری به نهضت سالار شهیدان؛ طریق عشق و امام شناسی" از جمله منابع این مسابقه است.

وی مبانی نظری غرب مدرن، مردی در تبعید ابدی، امام مهدی(عج) از ولادت تا ظهور، آشتی با امام زمان(عج)، منشور عقاید امامیه، ولایت فقیه به زبان ساده و خورشید می‌ماند را از دیگر منابع این مسابقه برشمرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به برگزاری دو مسابقه مکتوب نویسندگی خاص کتابداران عنوان کرد: کلیدی‌ترین جملات مقام معظم رهبری درباره کتاب و کتابخوانی و کلیدی‌ترین جملات مقام معظم رهبری در دیدار با کتابداران سراسر کشور از جمله موضوعات این مسابقه است.

وی وظیفه کتابداران در پیاده‌سازی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کتاب و کتابخوانی را از دیگر موضوعات مسابقه مکتوب نویسندگی کتابداران ذکر کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.6n0k49nim5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما