چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۲۹
کد مطلب : 76190
منبع : خبرگزاری ايرنا

مدیرکل راهداری قم: حرکت اتوبوس های مسافربری از قم طبق برنامه انجام شد

قم نيوز : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: حرکت تمام اتوبوس های مسافربری از مبدا این استان طبق برنامه انجام گرفت و بارندگی های هفته اخیر موجب تاخیر در فعالیت پایانه های قم نشده است.
حرکت اتوبوس های مسافربری از قم طبق برنامه انجام شد
حرکت اتوبوس های مسافربری از قم طبق برنامه انجام شد
به گزارش قم نیوز ابوالفضل جمالی بیان کرد: در روز طبیعت نیز هوای قم مساعد بود و تمام سفرهای برنامه ریزی شده با اتوبوس از مبدا این استان طبق برنامه انجام شد و مشکلی در آمد و شدها به وجود نیامد.

وی افزود: در روزهای گذشته هم که شاهد بارش شدید باران بودیم، اختلالی در روند حرکت اتوبوس ها از مبدا قم به وجود نیامد و فعالیت پایانه ها با روال عادی انجام شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز تمام راه های فرعی و اصلی استان قم باز است و آمد و شد اتوبوس ها و سایر وسایل نقلیه در آن ها بدون هیچ مشکلی در جریان است.

استان قم هفته گذشته و همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری شاهد بارش شدید باران بود.
جمالی گفت: فعالیت پایانه های استان قم در قالب طرح نوروزی بدون هیچ وقفه ای در حال انجام است و این روند تا هفدهم فروردین ماه جاری برای انتقال مسافران ادامه دارد.

در طرح نوروزی 98، 300 دستگاه اتوبوس برون شهری به مسافرانی که قصد دارند از استان قم به سایر نقاط کشور مسافرت نمایند، سرویس دهی می کنند.

در استان قم یک پایانه مسافربری کوثر در محور قدیم قم - تهران و هفت پارکسوار از جمله فدک، امامزاده جمال الدین(ع) و ولیعصر(عج) فعال است.

طرح نظارت اداره کل راهداری قم در نوروز 98، از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا 17 فروردین جاری ادامه دارد و در زمینه های مختلف از جمله اتوبوس های برون شهری، پایانه های مسافربری، مجتمع های خدمات رفاهی، نظارت بر امداد خودروها و کنترل فنی و ایمنی اتوبوس ها انجام می شود.

در طرح نوروزی راهداری قم 20 اکیپ شامل چهار گروه با 80 تن از کارکنان در مناطق مختلف استان مستقر شدند و به ارائه خدمت می پردازند.

همچنین 120 دستگاه ماشین آلات در این طرح استفاده می شود و هر هشت راهدار خانه استان مشغول خدمت رسانی به مسافران نورزوی هستند.

350 کیلومتر آزادراه، 400 کیلومتر بزرگراه و 500 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در قم وجود دارد. این استان دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccxsqm.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما