چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 76195
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

طرح امداد رسانی مدارس علمیه خواهران کشور به مناطق سیل زده 

قم نيوز : معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: سعی داریم با تلاش حداکثری مدیران، طلاب و مبلغان در مدارس علمیه خواهران همدلی و همراهی چشمگیر مادی و معنوی را با هم وطنان آسیب دیده از سیل در استانهای مختلف را به عمل آوریم.
طرح امداد رسانی مدارس علمیه خواهران کشور به مناطق سیل زده 
طرح امداد رسانی مدارس علمیه خواهران کشور به مناطق سیل زده 
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با اشاره بازگشایی مدارس علمیه خواهران سراسر کشور پس از تعطیلات ایام نوروز بر لزوم همراهی و همدلی با هم میهنان آسیب دیده از سیل تاکید کرد و گفت: در همین راستا طرح طرح امداد رسانی مدارس علمیه خواهران کشور به مناطق سیل زده برگزار میشود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه از آغاز وقوع سیل در استان گلستان خواهران طلبه و مبلغ در منطقه حضور داشتند و با همدلی و همراهی با خانواده های سیل زده آرامش روانی و ارتقای روحیه زنان در خانواده های سیل زده را در دستور کار خود قرار داده اند افزود: در اجرای طرح طرح امداد رسانی به مناطق سیل زده مدارس علمیه خواهران نقش محوری در محلات و شهرستانها ایفا خواهند کرد.

ظهیری با بیان اینکه تامین نیاز زنان به ویژه مادران یکی از اولویت های این طرح است ادامه داد: سعی داریم با تلاش حداکثری مدیران، طلاب و مبلغان در مدارس علمیه خواهران همدلی و همراهی چشمگیر مادی و معنوی را با هم وطنان آسیب دیده از سیل در استانهای مختلف را به عمل آوریم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در پایان خاطرنشان کرد: حضور خواهران طلبه و مبلغ در مناطق آسیب دیده موجب دلگرمی و آرامش خانواده های سیل زده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchmznq.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما