پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۳
کد مطلب : 76217
منبع : خبرگزاری تسنیم

رشد اسلام با تبیین سیره نبوی در جامعه امکان پذیر است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم تبیین سیره نبوی جامعه گفت: امروز اگر می‌خواهیم اسلام رشد کند باید تلاش کنیم به تعالیم اسلام توجه کرده و تنها دستورات الهی مدنظر باشد.
رشد اسلام با تبیین سیره نبوی در جامعه امکان پذیر است
رشد اسلام با تبیین سیره نبوی در جامعه امکان پذیر است
به گزارش قم نیوز آیت الله علی ملکوتی با اشاره به فرا رسیدن عید مبعث اظهار داشت: بالاترین عید برای مسلمانان عید مبعث است که از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به آیه از قرآن کریم گفت: خداوند پیامبر (ص) مبعوث کرد تا خاتم انبیا را مبعوث کند و بالاترین آموزه‌ها را برای سعادت دنیا و آخرت بشرتبیین کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر رضای الهی تصریح کرد: باید از خداوند خواهش و استدعا کنیم که توفیق عمل به آموزه‌های دین اسلامی را به ما عطا کند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: مسلمانان باید به گونه ای عمل کنند که مجسمه آموزه‌های اسلام باشند، در حرکات و رفتار و گفتار به گونه ای عمل کنند که غیر مسلمانان از حرکات واقدامات و و عمل ما به اسلام پی ببرند.

آیت الله ملکوتی با بیان اینکه رشد و ترویج دین اسلام با جنگ انجام نشد، گفت: علت نفوذ اسلام در جوامع بشری به این دلیل بود که مسلمانان در آن زمان خود را به تعالیم اسلام ملزم می‌دانستند و اهل دروغ نبودند و اهل وفای به عهد و امانتداری بودند و به ارزش‌ها پایدار بودند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین سیره نبوی جامعه خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌خواهیم اسلام رشد کند باید تلاش کنیم به تعالیم اسلام توجه کرده و تنها دستورات الهی مدنظر باشد و این اقدام مناسبی برای ترویج معارف دینی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccmiqm.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما