کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام همدردی رایزن فرهنگی عراق با ملت مسلمان ایران 

خبرگزاری حوزه نیوز , 15 فروردين 1398 ساعت 21:42

دکتر یاسر عبدالزهرا الحجاج رایزن فرهنگی عراق طی پیامی همدردی و هم دلی خود و ملتش را با ملت مسلمان ایران به دلیل سیل ویرانگر در برخی از استان های کشور اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز در پی سیل ویرانگر در بخش هایی از کشورمان بسیاری از مقامات سیاسی مراتب همدردی خود را با ملت ایران اعلام کردند. در همین راستا دکتر یاسر عبدالزهرا الحجاج رایزن فرهنگی عراق نیز مراتب همدردی خود را طی پیامی اعلام کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم (الذين إذا أصابتهم مصيبة قالوا إنا لله وإنا إليه راجعون.. ) صدق الله العلي العظيم

 
دفتر فرهنگی عراق در جمهوری اسلامی ایران به نوبه خود مراتب همدردی و همدلی با مردم مصیبت زده ایران؛ در این سیل خانمان سوز؛ که برخی از شهرهای ایران اسلامی را در بر گرفته است ابراز می دارد.
با مشاهده این فاجعه بزرگ همیاری و همدلی و ایستادن در کنار ملت سرافراز ایران در حد توان را بر خود واجب دانسته و از خداوند بلندمرتبه خواستار دور شدن غم و رنج و سختی و عطا کردن آرامش و آسایش به مردم این کشور هستیم. قطعا که او شنونده دعاست.
دکتر یاسر عبدالزهرا الحجاج رایزن فرهنگی عراق

شایان ذکر است، یاسر عبدالزهر عضو هیأت علمی دانشگاه بصره و دانش آموخته دانشگاه تهران است و دفتر رایزنی فرهنگی عراق در ایران، در اردیبهشت ماه 1394، با حضور مسوولان عالی‌رتبه دو کشور، سفرای کشورهای اسلامی و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی در تهران افتتاح شد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 76240

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76240/پیام-همدردی-رایزن-فرهنگی-عراق-ملت-مسلمان-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir