جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب : 76244
منبع : خبرگزاری مهر
جانشین فرماندهی انتظامی قم خبر داد؛

کسب ۹۰ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس قم در ایام نوروز

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کسب ۹۰ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی طی ایام نوروز خبر داد.
کسب ۹۰ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس قم در ایام نوروز
کسب ۹۰ درصدی رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس قم در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان قم به گونه‌ای در تعطیلات نوروزی تقسیم بندی می‌کند تا کارکنان تعطیلات را هم در کنار خانواده‌هایشان باشند و هم بیشتر اوقات را برای ایجاد تأمین امنیت در کنار مردم سپری کنند.

وی افزود: پلیس قم تلاش کرده اقدامات کیفی‌تری را در حوزه تأمین امنیت در بخش‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی در روزهای آغازین سال و پایانی سال گذشته انجام دهد که در این راستا هدف فرماندهی انتظامی استان قم تأمین امنیت مطلوب در طراز شهر مقدس و کشور جمهوری اسلامی ایران و به حق انتظار مردم و ذی نفعان امنیتی بوده است که محور کارهای ما را این هدف تشکیل می‌دهد.

سرهنگ درویشی ادامه داد: پلیس با استعداد بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر سعی کرده است مأموریت‌ها را در اجرای طرح‌های نوروزی انجام دهد و به صورت روزانه و مستمر بیش از ۲۵۰ گشت مختلف در حوزه‌ای گوناگون اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در حال تأمین امنیت برای شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: فرماندهی انتظامی استان در این ایام بالغ بر ۳۶ هزار تماس امداد خواه مردم را در استان قم عملیاتی و بیش از ۱۸ هزار مأموریت در صحنه برای پاسخگویی به مشکلات مردم اعزام شدند و همچنین ۲ درصد از تماس‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته که نشانگر این است مردم دغدغه کمتری نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: بیشترین تلاش پلیس قم در حوزه‌های مختلف برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران است، یکی از آیتم‌های نظارتی ما برای بهبود فعالیت‌ها و عملکرد، رصد روزانه اقدامات در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) است که روزانه بر پایه روش فرآیند محور تمامی فعالیت‌هایی که در گذشته انجام شده را مرور می‌کنیم.

سرهنگ درویشی خاطرنشان کرد: در این قرارگاه بر اساس انتظارات مردم در روزهای آتی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا خدمات به شکل مطلوبی ارائه شود که شاهد رضایتمندی حداکثری مردم باشیم این در حالی است که خوشبختانه نتیجه آن را بیش از حدود ۹۰ درصد رضایتمندی مردم در حوزه‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی در نظرسنجی صورت گرفته توسط کارشناسان این فرماندهی از مردم را نظاره‌گر هستیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc0iqm.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما