جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 76248
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

6 دووميداني‌كار قم در تدارك سفر به قطر

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم از آمادگي 6 دووميداني‌كار قم براي حضور در ركوردگيري تيم ملي و كسب سهميه حضور در پيكارهاي 2019 قهرماني آسيا خبر داد.
6 دووميداني‌كار قم در تدارك سفر به قطر
6 دووميداني‌كار قم در تدارك سفر به قطر
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: تیم مردان هیأت دوومیدانی استان قم به منظور حضور در دومین و آخرین مرحله رکوردگیری انتخابی تیم ملی بزرگسالان راهی تهران شده و در تلاش برای کسب حداکثر سهمیه مسابقات 2019 قهرمانی آسیا با حریفان خود رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه پیکارهای آسیایی 2019 اردیبهشت ماه امسال در کشور قطر برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و دوومیدانی‌کاران مواد 100 متر، 200 متر، 110 متر با مانع، 400 متر با مانع و پرش طول در ترکیب تیم هیأت قم به میدان می‌روند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم بیان کرد: رضا ملک‌پور به همراه امیر مقدمی در رشته 400 متر با مانع، مهدی رضایی در رشته ۱۰۰ متر، محمدرضا فریدی در رشته ۲۰۰ متر، علی سلامتیان در ۱۱۰ متر با مانع و میلاد دریساوی در رشته پرش طول نمایندگان قم در این مرحله از رکوردگیری انتخابی تیم ملی محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: نمایندگان قم جزو ورزشکارانی هستند که رکوردهای آنها نزدیک به رکوردهای ورودی مسابقات 2019 قهرمانی آسیا است و بر همین اساس مورد ارزیابی مجدد قرار می‌گیرند تا در صورت ثبت رکورد ورودی به تیم ملی دعوت شده و برای حضور موفق در این پیکار مهم قاره برگزیده شوند.

رضایی در پایان اظهار کرد: هدف فدراسیون این است که تیمی پرقدرت و آماده عازم پیکارهای دوومیدانی قهرمانی آسیا در دوحه قطر شده و علاوه بر اینکه با تمام توان خود از جایگاه و اعتبار دوومیدانی ایران در قاره کهن دفاع می‌کند، پرمدال‌تر از دوره‌های قبل به کشورمان بازگردد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7x9u.ak93t4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما