شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 7625
قلندری خبر داد:

آماده سازی 20 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان سال

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان قم از آماده سازی 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.
آماده سازی 20 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان سال
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قلندر در نشست هم اندیشی جوانان استان قم در تالار معصومیه استانداری گفت: در دولت‌های نهم و دهم به بحث اشتغال به طور جدی اهمیت داده شده و این امر موجب شده تا در سال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر شغل در استان قم ایجاد شود.

وی مسکن را یکی از دغدغه‌های مهم و همیشگی مردم به ویژه جوانان برشمرد و افزود: این موضوع در دولت نهم و دهم با فکر و ایده متعالی، آسمانی و مقدس طرح مسکن مهر برنامه ریزی و در راستای حل این معضل همیشگی گام‌های اساسی برداشته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: طرح عظیم و جهادی مسکن مهر در طی این مدت حدود سه میلیون واحد مسکونی را در سطح کشور عملیاتی کرده است و در استان قم طی سال‌های ۸۹ و ۹۰ حدود ۴۵ هزار واحد مسکن مهر شهری و حدود ۱۶ هزار واحد مسکن روستایی عملیاتی شده است.

قلندر افزود: چهار مرحله افتتاحیه مسکن مهر در استان قم صورت گرفته که دو مرحله آن با حضور رئیس جمهور انجام شده و در مجموع تاکنون ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۹۱ حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ واحد آماده تحویل است که به زودی به متقاضیان تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.5bzurhb0siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما