کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشنواره سه روزه «غذای خیابانی» در بریتانیا، با محصولات حلال باز می گردد

خبرگزاری حوزه نیوز , 17 فروردين 1398 ساعت 3:00

در جشنواره «غذای خیابانی» امسال که قرار است با حضور فروشندگان غذاهای حلال در سه روز برگزار شود، برنامه های متنوعی از جمله شب شعر و نمایش فیلم آشپزی و مصاحبه نیز برگزار خواهد شد.


به گزارش قم نیوز جشنواره سه روزه غذای حلال با نام «غذای خیابانی» بار دیگر به انگلستان می آید.

درحالی که رویدادهای و مراسم حلال محدودی در بریتانیا و کشورهای غربی برگزار می شوند، امسال مراسم سالانه جشنواره حلال «غذای خیابانی» با میزبانی سازمان «حلال جمز» برپا خواهد شد.

این جشنواره قرار است چندین فروشنده غذاهای حلال مربوط به سال های گذشته را برگردانده و در کنار آن نیز فروشندگان جدیدی اضافه شده اند که غذاهای سنتی چون دستپخت های ونزوئلایی را ارائه می دهند.

برگزارکنندگان وعده داده اند که چندین فروشنده معروف غذاهای اسلامی و حلال در این جشنواره حضور داشته باشند.

ورودی این جشنواره تنها 1 یورو در نظر گرفته شده است و انواع محصولات، دسرها، غذاهای گوشتی و سبزیجات توسط فروشندگان خیابانی مختلف در آن ارائه خواهند شد.

از دیگر فعالیت های این جشنواره شب شعر، نمایش فیلم تلویزیونی آشپزی و مصاحبه زنده با یک سرآشپز مسلمان رستورانی می باشد.

در نخستین روز این جشنواره نماز جمعه برگزار شده و پس از آن جلسه «معنوی» با موضوع شرایط، مشکلات و معضلات کنونی مسلمانان در بریتانیا» به بحث گذاشته خواهد شد. شرکت کنندگان همچنین می توانند کمک های مالی شان را به بانک غذا و آشپزخانه خیریه ارائه دهند.

 

این جشنواره غذایی از 12 ظهر روز 19 آوریل آغاز به کار کرده و تا 21 آوریل ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان بالای 16 سال می توانند در آن حضور داشته باشند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 76268

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76268/جشنواره-سه-روزه-غذای-خیابانی-بریتانیا-محصولات-حلال-باز-می-گردد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir