شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 76278
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت به اردوي تيم ملي جوانان صورت گرفت

مرد فرنگي قم آماده سفر آسيايي

قم نيوز : كشتي‌گير جوان و آينده‌دار استان قم پس از نايب‌قهرماني پيكارهاي كشتي فرنگي نوجوانان آسيا با دعوت به اردوي تيم ملي نوجوانان آماده يك سفر آسيايي ديگر مي‌شود.
مرد فرنگي قم آماده سفر آسيايي
مرد فرنگي قم آماده سفر آسيايي
به گزارش قم نیوز بعد از دعوت سه کشتی‌گیر قم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران و حضور سه کشتی‌گیر قم در اردوی آماده‌سازی و تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران، اکنون یک کشتی‌گیر فرنگی‌کار دیگر از قم به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شده است.

این در حالی است که تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران باید خود را برای حضور موفق در پیکارهای 2019 قهرمانی جوانان قاره کهن و قهرمانی جهان آماده کند، در شرایطی که اتحادیه جهانی کشتی میزبانان رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان قهرمانی آسیا را معرفی کرده و این پیکارها در شرق قاره کهن به انجام می‌رسد.

در شرایطی که قرار بود لبنان میزبان پیکارهای 2019 کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا باشد، با توجه به انصراف لبنانی‌ها، رقابت‌های جوانان قهرمانی قاره کهن هجدهم تا بیست و سوم تیر ماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می‌شود و رضا مردی تنها شانس کشتی قم برای حضور در این پیکارها به شمار می‌رود.

بر همین اساس کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران آغاز اردوی جدید آماده‌سازی این تیم را از روز نوزدهم فروردین ماه در خانه کشتی محمد بنا برنامه‌ریزی کرده و این اردو تا سی‌ام فروردین با حضور کشتی‌گیران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به انجام خواهد رسید.

فدراسیون کشتی اسامی نفرات دعوت شده به این اردو را در حالی اعلام کرد که رضا مردی فرنگی‌کار آینده‌دار قم در وزن 60 کیلوگرم حضور دارد و برای دست‌یابی به دوبنده این وزن به منظور همراهی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا باید با میلاد رضانژاد از خوزستان و امید آرامی از سیستان و بلوچستان پیکار کند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcjo8ea.uqemazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما