شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 76286
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: نباید اختلافات سیاسی بر اولویت‌های استان سایه بیفکند

قم نيوز : استاندار قم گفت: سفرهای مقام‌های ملی به قم باید از سفرهای تشریفاتی به سفرهای کاری تبدیل شوند، شاهد تعداد زیاد این سفرها در طول سال هستیم.
سفرهای مقام‌های ملی به قم به سفرهای کاری تبدیل شوند/نباید اختلافات سیاسی بر اولویت‌های استان سایه بیفکند
سفرهای مقام‌های ملی به قم به سفرهای کاری تبدیل شوند/نباید اختلافات سیاسی بر اولویت‌های استان سایه بیفکند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به جشن‌های نیمه شعبان اظهار کرد: این جشن‌ها باید به صورت باشکوه و پررونق تراز سال‌های گذشته در استان برگزار شود.

وی ادامه داد: کمک مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و علما مایه قوت مدیریت استان قم است، این حمایت‌های معنوی انگیزه ای برای مدیران برای فعالیت بیشتر در سال 98 است.

استاندار قم افزود: یک ستاد مردمی در استان برای جمع آوری کمک‌ها به مناطق سیل زده به خصوص استان لرستان تشکیل شده، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم رابط استان قم برای امدادرسانی در استان لرستان است تا کمک‌ها به صورت ساماندهی شده به این استان ارسال شود.

سرمست حاشیه پردازی در خصوص سیل را خلاف دین و انسانیت دانست و تصریح کرد: باید با همه توان برای کمک به مناطق سیل زده تلاش کنیم.

وی ادامه داد: پیش بینی بارش در استان قم را در روز 20 فروردین و پس از آن داریم، به همین دلیل در کنار کمک به مناطق سیل زده، بخشی از توان امدادی استان قم باید در خود استان برای مقابله با سیل باقی بماند.

استاندار قم افزود: امسال هم اقتصاد محور نامگذاری سال بود و تمام دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد شاخص و متفاوت از سال‌های گذشته در زمینه رونق تولید در قم داشته باشند، حفظ اشتغال موجود و فعال کردن واحدهای نیمه تعطیل و راکد اولویت مدیریت استان است و برای رفع موانع تولید در قم تلاش می‌کنیم.

سرمست حفظ امنیت و آرامش در استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: نباید اختلافات سیاسی بر اولویت‌های استان سایه بیفکند.

وی ادامه داد: حفظ کیفیت تولیدات شرط اصلی برای رونق تولید است، همچنین باید مصرف کالای داخلی در کشور تبلیغ شود.

استاندار قم افزود: ناامید کردن مردم نقشه دشمن است، نباید در دام دشمن بیفتیم و باید اطلاع رسانی لازم را در خصوص فعالیت‌ها به مردم داشته باشیم.

سرمست با اشاره به همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان قم اظهار کرد: این همایش در سال جاری برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای مقام‌های ملی به قم باید از سفرهای تشریفاتی به سفرهای کاری تبدیل شوند، شاهد تعداد زیاد این سفرها در طول سال هستیم، تکمیل خوشه‌های صنعتی، نمایشگاه فرش، بافت فرسوده، قطارسریع السیر و فرودگاه قم جزو طرح‌های نیمه تمام در استان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqray.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما