شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 76287
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله سعیدی: خسارت‌های سیل درس عبرتی برای مدیران باشد

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: مدیران نباید به دام کارهای حاشیه ای گرفتار شوند، خسارت‌های سیل امسال باید درس عبرتی برای همه به خصوص مدیران باشد.
خسارت‌های سیل درس عبرتی برای مدیران باشد
خسارت‌های سیل درس عبرتی برای مدیران باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به شعار سال 1398 اظهار کرد: شعار امسال رونق تولید است که این شعار یک رویکرد و راهبرد کلان به شمار می‌رود و باید برای عملیاتی کردن شعار سال تلاش کنیم.

وی ادامه داد: پرهیز از کارهای تشریفاتی یکی از اقدامات لازم در زمینه مدیریت بحران است، این کارها موجب اتلاف زمان می‌شود و از نمونه‌های بارز کارهای تشریفاتی می‌توان به دیدوبازدیدهای مدیران خارج از چارچوب اشاره کرد.

امام جمعه قم افزود: ترک تشریفات و لغو مرخصی مدیران از جمله اقدامات مهم در زمینه مدیریت بحران در استان در نوروز سال جاری بود و امسال شاهد بهبود وضعیت خدمت رسانی به زائرین در ایام نوروز بودیم.

آیت‌الله سعیدی پرهیز مدیران از کارهای حاشیه ای را ضروری دانست و تصریح کرد: مدیران نباید به دام کارهای حاشیه ای گرفتار شوند، خسارت‌های سیل امسال باید درس عبرتی برای همه به خصوص مدیران باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای امداد رسانی به مردم در مناطق سیل زده باید اولویت‌بندی‌های لازم صورت بگیرد و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های نهادهای استان قم برای امداد رسانی به مردم در این مناطق استفاده شود، همچنین کمک‌های مردمی ظرفیت‌های مهمی هستند و استفاده درست از این کمک‌ها در خدمت رسانی به مردم سیل زده ضروری است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcja8ea.uqemozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما