قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر متفاوت بودن نحوه نیاز سیل‌زدگان گفت: عده‌ای ‌برای بازسازی منازل سیل‌زدگان و عده‌ای ‌‌برای تأمین مایحتاج‌شان ‌بسیج شوند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: عده‌ای ‌برای بازسازی منازل سیل‌زدگان و عده‌ای ‌‌برای تأمین مایحتاج‌شان ‌بسیج شوند
آیت‌الله علوی‌گرگانی: عده‌ای ‌برای بازسازی منازل سیل‌زدگان و عده‌ای ‌‌برای تأمین مایحتاج‌شان ‌بسیج شوند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل‌زده، با اشاره به حادثه تلخ سیل اخیر کشور اظهار داشت: این حادثه امتحان و آزمایشی برای بندگان از جانب خداوند متعال بوده تا ببیند چه کسانی به وظیفه خود به‌درستی عمل می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه حادثه سیل اخیر امتحان الهی برای اغنیا و فقرا بوده است، افزود: این حوادث که پیش می‌آید باید حواسمان را جمع کنیم که در حال انجام چه کاری هستیم و این جریان آزمایش و یک سلسله امتحانات برای همگی بوده است.

وی گفت: نظم و انتظام کمک‌رسانی به سیل‌زدگان باید مورد اهتمام جدی مسئولان قرار بگیرد، باید مراقبت کنیم که این کمک‌رسانی هدر نرفته و به دست مستحق آن برسد، همچنین از اعضای ستاد تقاضا داریم در توزیع اقلام نظم و انضباط وجود داشته باشد و نباید سلسله اقلام جایی برود که نیاز نبوده است.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر متفاوت بودن نحوه نیاز سیل‌زدگان گفت: برخی از مردم خانه‌های خود و برخی نیز وسایل زندگی خود را ازدست‌داده‌اند بنابراین باید مسئولیت‌ها را جدا کرده و عده‌ای را برای بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان و عده‌ای را هم برای تأمین اقلام موردنیازشان بسیج کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه در پایان خطاب به اعضای ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: قطعاً دعای مستضعفین و گرفتاران سیل پشت سر شما خواهد بود، در حد وسع خود به آسیب دیدگان کمک کرده و می‌کنیم و امیدواریم در آینده بتوانیم به آسیب دیدگان خدمت‌رسانی بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkinq.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما