شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 76295
منبع : خبرگزاری تسنیم

ارسال 2 تریلی آب آشامیدنی به مناطق سیل‌زده لرستان از سوی آستان مقدسه حضرت معصومه(س)

قم نيوز : ​​​​​​​رئیس ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل‌زده با اشاره به بارگیری دو تریلی آب آشامیدنی برای ارسال به منطقه از سوی آستان مقدسه حضرت معصومه(س) افزود: هلال‌احمر استان قم نیز در منطقه مستقر بوده و آماده خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان است.
ارسال ۲ تریلی آب آشامیدنی به مناطق سیل‌زده لرستان از سوی آستان مقدسه حضرت معصومه(س)
ارسال ۲ تریلی آب آشامیدنی به مناطق سیل‌زده لرستان از سوی آستان مقدسه حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز پارچه‌باف ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل‌زده با آیت‌الله علوی گرگانی، اظهار داشت: اعضای این ستاد از نهادها، ارگان‌ها و مردم متدین شهر قم تشکیل‌شده است، امیدواریم در این مقطع نیز در این حادثه‌ای که برای کشور به وجود آمده در شأن قم به سیل‌زدگان کمک‌رسانی کنیم.

رئیس ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل‌زده با اشاره به بازدید نمایندگان ستاد از مناطق سیل‌زده لرستان گفت: مایحتاج و اقلام اولیه  سیل‌زدگان را احصا و به ستاد اعلام کرده‌اند همچنین آستان مقدس حضرت معصومه(س) تحت اشراف آیت‌الله سعیدی مسئولیت این ستاد را بر عهده دارد.

وی بیان کرد: امروز هم‌غذای طبخ شده به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال و بسته‌های یک‌هفته‌ای خشکبار اعم از خرما، حبوبات و لوازم بهداشتی به همراه آب آشامیدنی برای ارسال به منطقه در حال آماده‌سازی است.

پارچه‌باف با اشاره به بارگیری دو تریلی آب آشامیدنی برای ارسال به منطقه از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: هلال‌احمر استان قم نیز در منطقه مستقر بوده و آماده خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان است همچنین مواظب هستیم تا موازی کاری در این رابطه صورت نگیرد.

رئیس ستاد پشتیبانی مردمی قم از مناطق سیل‌زده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با وحدت رویه خدمت شایانی را به مناطق سیل‌زده لرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwray.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما