يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 76315
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله پور محمدی: آحاد مردم تا جایی که در توان دارند به یاری سیل زدگان بشتابند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آحاد مردم در نقاط مختلف کشور تا جایی که در توان دارند به یاری سیل‌زدگان بشتابند، گفت: این امر سبب رضایت الهی و مایه مباهات و سبب وحدت بین جامعه اسلامی است.
آیت‌الله پورمحمدی: آحاد مردم تا جایی که در توان دارند به یاری سیل‌زدگان بشتابند
آیت‌الله پورمحمدی: آحاد مردم تا جایی که در توان دارند به یاری سیل‌زدگان بشتابند
به گزارش قم نیوز آیت الله محمدتقی پورمحمدی با اشاره به لزوم خدمت رسانی به سیل زدگان اظهار داشت: آحاد مردم در نقاط مختلف کشور تا جایی که در توان دارند به یاری سیل زدگان بشتابند.

وی با اشاره به آثار و برکات کمک به سیل زدگان افزود: این امر سبب رضایت الهی و مایه مباهات و سبب وحدت بین جامعه اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نهادهای انقلابی و دستگاه‌های خدمات رسان، برنامه ریزی برای جبران خسارت‌های وارده از سیل در مناطق مختلف کشور انجام می‌شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش نیروهای مردمی و جهادگر در کمک به سیل زدگان عنوان کرد: کمک‌ها و امکانات نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش سبب مرتفع شدن مشکلات مناطق سیل زده کشور شده است.

آیت الله پورمحمدی تصریح کرد: با وجود آسیب‌های فراوانی که در اثر سیل به خانه‌ها و اراضی شهری و روستایی در حادثه سیل وارد آمده است، اقشار مختلف مردم از آسیب دیدگان این حادثه حمایت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود ادعاهای حقوق بشری، دولت آمریکا حساب‌های هلال احمر کشورمان را در دریافت کمک‌های بین المللی مسدود کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbsfbz.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما