يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 76331
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرکل هواشناسی قم:

میزان بارش ها در قم از مرز 220 میلی متر گذشت

قم نيوز :  مدیرکل هواشناسی قم گفت: میزان بارش ها در شهر قم و سایر شهرهای استان از اول تا هفدهم فروردین ماه قابل توجه است که بارش ها در قم از مرز 220 میلی متر گذشت.
میزان بارش ها در قم از مرز 220 میلی متر گذشت
میزان بارش ها در قم از مرز 220 میلی متر گذشت
به گزارش قم نیوز مهران حیدری در جلسه شورای مدیریت بحران قم، افزود: از ابتدای سال زراعی جاری(اول مهرماه 97) تا 17 فرودین ماه امسال، میزان بارش باران در این استان 197.9میلی متر است که تاکنون 68.9 درصد نسبت به میانگین بلندمدت افزایش نشان می دهد.
وی با بیان اینکه بارش های رگباری قابلیت ایجاد روان آب و آبگرفتگی معابر را دارد، اضافه کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، انتظار داریم در چند روز آینده هم شاهد عبور سامانه های بارشی از استان قم باشیم.
وی با اشاره به این که بیشتر بارش های روز گذشته از مناطق جنوب غربی استان به ویژه «وسف» و «کهک» گزارش شد، اضافه کرد: انتظار داریم بارش هایی که امروز صبح در برخی مناطق استان آغاز شده است، تا فردا صبح جنوب غربی قم را دربربگیرد. 
به گفته حیدری، در 2 هفته آینده نیز سامانه کم فشاری مجددا وارد قم می شود که با توجه به احتمال ورزش باد، بارش سنگین و رگبار، آمادگی دستگاه های امدادی و خدماتی ضروری است.
جلسه شورای مدیریت بحران استان قم با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات معصومیه فرمانداری برگزار و اعضا گزارشی از اقدام های صورت گرفته ارائه دادند؛ در این جلسه از 2 دستگاه اجرایی فعال در ستاد تسهیلات زائران تقدیر شد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcjvtea.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما