کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امدادهای الهی در همه امور زندگی مسلمانان وجود دارد

خبرگزاری تسنیم , 2 خرداد 1398 ساعت 13:50

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم موضع‌گیری و ایستادگی در برابر دشمن گفت: امدادهای الهی در همه امور زندگی مسلمانان وجود دارد.


به گزارش قم نیوز  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا مستشاری با اشاره به آیات 12 تا 14 سوره توبه اظهار داشت: اگر کفار سوگندها را شکسته و از عهد خود بازگشتند و از دین‌تان عیب‌جویی کردند با آن‌ها بجنگید.

وی افزود: خداوند فرمود وقتی کفار عهد شما را پاره کردند چرا با آن‌ها برخورد نمی‌کنید چون عهد شما را پاره کردند و این اقدام جنگ است، مگر از آن‌ها ترس دارید، خدا سزاوارتر است و نباید در برابر کفار کوتاه بیایید.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امدادهای الهی همواره به یاری مسلمانان می‌آید که در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس و طوفان شن این امدادها به خوبی نمایان شد.

مستشاری با اشاره به آیه 16 سوره توبه گفت: ای مردم فکر کردید که مبارزه با دشمن را ترک کردید من خبر ندارم، خدا افرادی را که با دشمن سازش می‌کنند به خوبی می‌شناسد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد قم با اشاره به لزوم موضع‌گیری و ایستادگی در برابر دشمن خاطرنشان کرد: در زمینه برجام دشمن دروغ گفت و بدعهدی کرد و به هیچ کدام از تعهداتی که داده بود پایبند نماند.

انتهای پیام/ 113


کد مطلب: 76351

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76351/امدادهای-الهی-همه-امور-زندگی-مسلمانان-وجود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir