يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : 76352
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: برگزاری همایش بین المللی برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری

قم نيوز : استاندار قم گفت: همایش بین المللی برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم برگزار می‌شود، در همایش طرح‌های دارای توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاری در قم معرفی می‌شوند.
برگزاری همایش بین المللی برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری
برگزاری همایش بین المللی برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به شعار سال اظهار کرد: رونق تولید یک هدف متعالی است که باید با برنامه ریزی و مدیریت بهینه منابع برای تحقق این هدف تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی قم در سال گذشته کمتر از سهمیه تعیین شده بود و باید برای پرداخت باقی مانده سهمیه این تسهیلات در استان تا پایان اردیبهشت ماه تلاش کنیم.

استاندار قم افزود: برنامه محوری را در استانداری در دستور کار داریم و هر روز کاری در هفته را به یک موضوع خاص اختصاص دادم تا کارها به صورت تخصصی با حضور مدیران استان پیگیری شود.

سرمست با اشاره به شرایط تحقق رونق تولید اظهار کرد: هماهنگی و همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی از جمله شرایط رونق تولید است و این مساله یک اولویت در سال 98 برای استان قم است.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های استان قم برای سفرهای مقام‌های ملی به قم برنامه ریزی داشته باشند تا این سفرها از سفرهای تشریفاتی به سفرهای کاری تغییر پیدا کنند.

استاندار قم افزود: باید در  کنار جلسات اداری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی بازدیدهای میدانی از این واحدها صورت بگیرد.

سرمست با اشاره به جلسات اقتصادی در کشور اظهار کرد: قرار است که تیم اقتصادی دولت جلسات مستمری را با استانداران داشته باشند و در این جلسات تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی ادامه داد: همایش بین المللی برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان قم برگزار می‌شود، در این راستا باید تمام دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی سرمایه گذاران در حوزه فعالیت خود اقدام کنند، در همایش طرح‌های دارای توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاری در قم معرفی می‌شوند.

استاندار قم افزود: دعوت از مقام‌های ارشد کشور، وزرا و سفرای کشورهای خارجی از جمله برنامه‌های همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در قم است.

سرمست استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید برای حمایت از سرمایه گذاران داخل استان قم برنامه ریزی کنیم و موانع تولید را از بین ببریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci1qm.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما