دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 76369
منبع : خبرگزاری مهر
استاندار قم تأکید کرد

آمادگی دستگاه‌های دولتی برای موج دوم بارش‌ها در قم

قم نيوز :  استاندار قم ضمن تأکید بر آمادگی دستگاه‌های امدادی برای موج جدید بارش‌ها، گفت: با توجه به امکان بروز شرایط مشابه بارش، باید برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشیم.
آمادگی دستگاه‌های دولتی برای موج دوم بارش‌ها در قم
آمادگی دستگاه‌های دولتی برای موج دوم بارش‌ها در قم
به گزارش قم نیوز  بهرام سرمست اظهار کرد: از وضعیت به وجود آمده و تخریب‌های صورت گرفته در سیلاب اخیر در استان قم باید گزارش صحیح تهیه شود تا برآورد خسارت‌ها به دقت صورت گیرد و در اولین فرصت پرداخت شود.

وی ضمن تأکید بر آمادگی دستگاه‌های امدادی برای موج جدید بارش‌ها، اظهار کرد: با توجه به امکان بروز شرایط مشابه بارش، باید برای مقابله با هرگونه بحران آماده باشیم.

استاندار قم به کمک‌های ستاد بحران این استان به استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به مسئولیت ویژه قم در مورد استان لرستان، معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم مأمور مدیریت و رصد انتقال این کمک‌ها به سیل زدگان استان لرستان شده است.

وی تشکیل ستاد کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان لرستان در قم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حضور اعضای ستاد بحران با هدف پرهیز از موازی کاری و حرکت هدفمند فعالیت‌ها بوده است.

سرمست با اشاره به ارسال منظم کمک‌های مردمی از قم به مناطق سیل زده، اظهار کرد: از نکات مهم بحران سیلاب اخیر تعامل و هماهنگی نیروهای دولتی و مردمی بوده است.

وی به تماس تلفنی رئیس جمهور در زمان بحران سیلاب در قم نیز اشاره کرد و گفت: ایشان نگران وضعیت سیلاب و طغیان رودخانه قمرود بوده و نسبت به مدیریت دقیق و درست آن تأکید داشته است.

استاندار قم گفت: رئیس جمهور از ارسال کمک‌های استان قم به لرستان ابراز خرسندی نموده و بر استمرار آن تأکید کرده است.

وی در پایان افزود: با توجه به اثرات مثبت اجرای طرح‌های آبخیزداری در بالادست پردیسان، ضروری است اجرای این طرح‌ها در رودخانه قمرود نیز در اسرع وقت مورد پیگیری قرار بگیرد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcaoen0.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما