دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 76379
منبع : خبرگزاری تسنیم

چالش مالکیت معضل جدید فوتسال قم

قم نيوز : پیش از آغاز دور جدید لیگ برتر فوتسال کشور،چالش جدیدی به نام مالکیت بر سر راه نماینده فوتسال قم سبز شده است.
چالش مالکیت معضل جدید فوتسال قم
چالش مالکیت معضل جدید فوتسال قم
به گزارش قم نیوز سال گذشته تنها نماینده لیگ برتری فوتسال قم بانام سوهان محمد سیما برابر حریفان صف‌آرایی کرد که البته حواشی بسیار زیادی گریبان آن‌ها را گرفت.

معضل مالی که از گذشت همراه نماینده‌های لیگ برتری فوتسال قم بوده امسال هم به سنت همیشه دست‌بردار قمی‌ها نبود و بازیکنان این تیم به علت عدم وصول مطالبات خود با مدیران مشکل داشتند.

در شرایطی که اسپانسر تیم یعنی سوهان محمد سیما از اواسط فصل گذشته اعلام کرده بود دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری در ورزش قم ندارد اما پیش از آغاز دور جدید لیگ برتر چالش جدیدی گریبان نماینده قم را گرفت.

انصراف مجموعه سوهان از سرمایه‌گذاری در ورزش قم جای سؤال و بررسی بسیار زیادی دارد اما امروزه مالکیت تنها نماینده در هاله‌ای از ابهام است.

امیر آقایی دیگر مالک نماینده لیگ برتری فوتسال قم اعلام کرد: درزمانی که این تیم در لیگ یک حضور داشت با قلی زاده قراردادی منعقد کردیم که در صورت صعود به لیگ برتر پنجاه‌درصد تیم به وی متعلق می‌شود.

وی گفت: اکنون به رسول قلی زاده اعلام کرده‌ام پنجاه‌درصد مرا اگر خریداری نمی‌کند به بنده بفروشد.

در پی اتفاقات رخ‌داده،چالش مالکیت به معضلات فوتسال قم اضافه‌شده و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار فوتسال قم خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است، درحالی‌که وضعیت مدیریت و مالکیت نماینده لیگ برتری فوتسال قم با ابهاماتی روبه‌رو شده است. هیئت فوتبال و کمیته فوتسال این هیئت در خصوص آینده این تیم تصمیم‌گیری خواهند کرد؛ در روزهای پایانی سال 97 و نیز در نخستین روزهای سال جدید جلساتی در این خصوص برگزارشده و رسول قلی زاده و امیر آقایی برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند و قرار است کمیته فوتسال هیئت فوتبال با بررسی این برنامه‌ها و با نظر اداره کل ورزش و جوانان ظرف روزهای آینده تکلیف تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال را مشخص کند.

به نظر می‌رسد دخالت هیئت فوتبال در امور تیمداری عاقبت خوبی را برای ورزش قم نخواهد داشت چراکه کارنامه کریم بهرامی و اعضای این هیئت کاملاً مشخص است.

انحلال صبا،سقوط تیم فوتسال لیگ برتری هیئت قم به لیگ یک و سپس به دسته دو،سقوط جوانان صبا به لیگ یک فوتبال کشور نشانگر سو مدیریت مسئولان فعلی فوتبال قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9fbz.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما