دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : 76387
منبع : خبرگزاری فارس
در ایام نیمه شعبان صورت می گیرد

پیش بینی اتوبوس رایگان برای انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری امسال با قوت برای انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران در خدمت است تا هم شهروندان قمی و هم زائرین غیربومی با اتوبوس و بدون خودروی شخصی به مسجد جمکران بروند.
پیش بینی اتوبوس رایگان برای انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران
پیش بینی اتوبوس رایگان برای انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان قم در سالن جلسات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای نیمه شعبان اظهار کرد: بیشترین زائرین در این ایام از استان تهران می‌آیند و به همین دلیل به دنبال هدایت زائرین مسجد مقدس جمکران از اتوبان قم تهران هستیم تا این زائرین در ایام نیمه شعبان از طریق محورهای داخل شهر قم به سمت مسجد مقدس جمکران بروند.

وی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم امسال با قوت برای انتقال زائرین به مسجد مقدس جمکران در خدمت است تا هم شهروندان قمی و هم زائرین با اتوبوس و بدون خودروی شخصی به مسجد جمکران بروند، می بایست تعداد قطارهای قم تهران در ایام نیمه شعبان افزایش پیدا کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: به هر اندازه که زائرین از شهرهای دیگر در ایام نیمه شعبان با اتوبوس به قم بیایند، مشکلات ترافیکی در محورهای مواصلاتی منتهی به مسجد مقدس جمکران کاهش پیدا می‌کند.

ذاکریان با اشاره به پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: باید نیروهایی در داخل این پارکینگ‌ها با همکاری پلیس مستقر شوند تا بتوانیم حداکثر بهره وری را از این پارکینگ‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم زائرین غیربومی که خودروهای خودشان را در پارکینگ‌های مسجد جمکران پارک کردند، با حمل و نقل عمومی به حرم حضرت معصومه(س) بروند و برگردند، چون به هیچ وجه ظرفیت پارکینگ‌های پیرامون حرم حضرت معصومه(س) توان پارک ده‌ها هزار خودرو را ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان با شماره نامگذاری خواهند شد تا زائرین بتوانند به راحتی خودروهای خود را پس از پارک پیدا کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0en0.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما