سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 76414
منبع : خبرگزاری ايرنا

اجازه آیت الله جوادی آملی برای پرداخت ثلث سهمین به سیلزدگان

قم نيوز : دفتر آیت الله عبدالله جوادی آملی با صدور اطلاعیه ای از اجازه این مرجع تقلید برای پرداخت از ثلث سهمین مبارکین به سیل‌ زدگان خبر داد.
اجازه آیت الله جوادی آملی برای پرداخت ثلث سهمین به سیلزدگان
اجازه آیت الله جوادی آملی برای پرداخت ثلث سهمین به سیلزدگان
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه دفتر آیت الله جوادی آملی آمده است: در پی وقوع حادثه تلخ جاری شدن سیل در نقاط مختلف کشور، آیت الله جوادی آملی اجازه فرمودند که مومنین، می توانند ثلث سهمین مبارکین را به سیل زدگان تمامی مناطق، پرداخت نمایند. 


تاکید آیت الله صافی گلپایگانی برکمک همه جانبه به سیلزدگان 

آیت الله صافی گلپایگانی از دیگر مراجع عظام تقلید نیز بر کمک همه جانبه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و حوزهای علمیه به سیل زدگان تاکید کرد. 
وی در دیدار اعضای ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان، بیان کرد: اگر می توانستم خودم در صحنه برای کمک رسانی به سیل زدگان حاضر می شدم، وضعیت خیلی سخت است؛ هر چه کوتاهی شود برای ما ننگ و عیب است. 

این مرجع تقلید تاکید کردند: همه باید عرض وجود کنند؛ زن و مرد ندارد؛ دنیا باید این گره گشایی و نوع دوستی مسلمانان و شیعیان را ببیند . 
وی ادامه داد:کار شما بسیار مهم است؛ یک امتحان بزرگ است؛ هویّت دینی، اسلامی و انسانی خود را نشان دهید؛ اولین کسی که از این خدمات و زحمات شما خوشحال می شود حضرت ولی عصر عج است. 

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: کمک‌های شما باید مناسب و در شان نام قم باشد؛ بعدها در تاریخ خواهند نوشت مردم قم برای کمک به سیل زدگان چه کردند. 

این مرجع تقلید همچنین صرف یک سوم از سهم امام برای کمک به سیل‌زدگان را مجاز دانست. 
سیلاب طی هفته گذشته در لرستان منجر به خسارت های جانی و مالی شد وقم به عنوان معین این استان در سیل اخیر تعیین شده است. 

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcbaabz.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما