سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 76416
منبع : خبرگزاری فارس

ورزشکاران قم هوادار مردم سیل‌زده

قم نيوز : جامعه ورزش و جوانان استان قم با برنامه‌ريزي اداره كل ورزش و جوانان كمك‌هاي نقدي و غير نقدي خود را براي ياري هموطنان سيل‌زده در استان‌هاي گلستان و لرستان ارسال كردند.
ورزشکاران قم هوادار مردم سیل‌زده
ورزشکاران قم هوادار مردم سیل‌زده
به گزارش قم نیوز اتفاق ویژه‌ای که در این ایام رخ داد، آمادگی ورزشکاران قمی برای یاری رساندن به هموطنان سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور بود، برای این منظور تعدادی از ورزشکاران هیات‌های ورزشی قم به شکل عملی وارد میدان شدند و تعداد دیگری از هیات‌ها و ورزشکاران قم با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود با هموطنان آسیب‌دیده در سیل اخیر ابراز همدردی کرده و به در حد توان خود به یاری آنها شتافتند.

در واقع به دنبال وقوع سیل در چند استان کشور نظیر گلستان و لرستان که منجر به از بین رفتن امکانات اولیه زندگی مردم این استان‌ها و شهرها و روستاهای زیر مجموعه این دو استان شد و با توجه به لزوم حمایت از ساکنین این مناطق، ستادی مردم نهاد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان قم به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم قم و جامعه ورزش و جوانان تشکیل شده که نسبت به دریافت اقلام مورد نیاز نظیر لوازم بهداشتی، آب معدنی، جیره خشک و کنسرو، پتو و لباس‌های گرم همراه با چکمه‌های پلاستیکی اقدام می‌کنند.

 

قهرمانان موتورسواری و اتومبیلرانی یاری‌رسان سیل‌زده‌ها

در بین 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم، فعالیت ورزش قهرمانی اکثر این هیات‌ها در ایام نوروز تعطیل بود و برخی از هیات‌ها در سطح استان اقدام به برگزاری جشنواره‌های ویژه نوروز کردند اما هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم با همیاری اورژانس دست به یک اقدام پسندیده و فرهنگی زد.

این هیأت ورزشی که دارای قهرمانان و چهره‌های افتخار آفرین زیادی در هر دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی است، با همکاری اورژانس‌ شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان اقدام به اعزام سه دستگاه خودروی آفرود به شهرهای آق‌قلا و گمیشان کرد تا با استقرار در این شهرها نیازهای اورژانسی را تامین کنند.

 

ارسال کمک‌های نقدی جامعه ورزش قم با 6 دستگاه خودرو

کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش و جوانان استان قم و هیات‌های ورزشی برای یاری هموطنان سیل‌زده در گام نخست با اعزام 6 دستگاه‌ خودرو آفرود به استان‌های گلستان و لرستان صورت گرفت، اقدامی که در بخش اجرایی آن هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در راس قرار داشت.

 

تامین اقلام خوراکی برای ارسال به مناطق سیل‌زده

همچنین ورزشکاران هیات‌های کبدی، کشتی، جانبازان و معلولین به سهم خود اقلام خوراکی تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال کردند، ضمن اینکه حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این معاونت برپا کرد و اقلام جمع‌آوری شده برای سیل زدگان شد.

 

اختصاص جوایز نقدی مسابقات به سیل‌زده‌ها

برخی از ورزشکاران و هیات‌های ورزشی استان قم نیز این‌روزها با حرکات و اقدامات خیرخواهانه و جوانمردانه در یاری هموطنان سیل‌زده سهیم هستند، در یکی از این اقدامات و بعد از برگزاری رقابت‌های روز جهانی تنیس روی‌میز در قم، نفرات برتر این مسابقات در اقدامی ارزشمند جوایز خود را به مردم سیل زده کشورمان اهدا کردند.

این در حالی است که پیش از این افراد برتر جشنواره و المپیاد نوروزی ورزش در بخش خلجستان جوایز خود را به سیل‌زدگان اخیر کشورمان اختصاص داده بودند.


گزارش از رضا جعفری

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcd9o05.yt09f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما