کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در رده سني نوجوانان انجام مي‌شود

رقابت 8 دختر هوگوپوش قم در انتخابي تيم ملي

خبرگزاری فارس , 21 فروردين 1398 ساعت 6:03

هشت دختر تكواندوكار استان قم از امروز در تلاش براي كسب سهميه اعزام به مسابقات 2019 قهرماني نوجوانان آسيا برابر حريفان به ميدان مي‌روند.


به گزارش قم نیوز دختران تکواندوکار قم بعد از انجام تمرینات و برنامه‌های متنوع آماده‌سازی در حالی به پیکارهای آزاد تکواندو قهرمانی و انتخابی نوجوانان کشور می‌روند که این پیکارها در بخش دختران از امروز به مدت سه روز به میزبانی فدراسیون تکواندو به انجام می‌رسد.

فدراسیون تکواندو این پیکارها را با هدف شناخت برترین‌های اوزان مختلف به منظور اعزام تیم ملی به دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برنامه‌ریزی کرده است، در شرایطی که رقابت‌های آسیایی از 31 تیر ماه به مدت دو روز در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار می‌شود.

مسابقات آزاد تکواندو دختران نوجوان کشور که جنبه ورود به اردو تیم ‌ملی را دارد با حضور 634 تکواندوکار برگزار می‌شود و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 42، 44، 46، 49، 52، 55، 59، 63، 68 و به اضافه 68 کیلوگرم برابر حریفان خود به روی شیاپچانگ خواهند رفت.

در نخستین روز این پیکارها مبارزات اوزان منهای 42 کیلوگرم، 52 کیلوگرم و 63 کیلوگرم برگزار می‌شود و در روز دوم تکواندوکاران اوزان 46 کیلوگرم، 55 کیلوگرم، 68 کیلوگرم و به اضافه 68 کیلوگرم مبارزه می‌کنند، ضمن اینکه پیکارها اوزان منهای 44 کیلوگرم، 49 کیلوگرم و 59 کیلوگرم در روز پایانی به انجام می‌رسد.

در شرایطی که وزن‌کشی اوزان مختلف روز قبل از برگزاری در خانه تکواندو انجام می‌شود، منتخبین این دوره از رقابت‌ها به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند، پیکارهایی که در آن تیم قم با ترکیب غزل نیکوزاد، زهرا حسنی، زینب قنبری، زهرا قراقیه، غزل حکیمی، فاطمه قدسی، فاطمه سهرابی و سارا قدسی به میدان می‌رود تا بخت خود را برای کسب سهمیه اعزام به پیکارهای تکواندو قهرمانی دختران نوجوان آسیا بیازماید.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 76446

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76446/رقابت-8-دختر-هوگوپوش-قم-انتخابي-تيم-ملي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir