چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 76456
منبع : خبرگزاری فارس

70 مدال كشتي‌گيران قم از تشك‌هاي 97 / قم ميزبان جام بين‌المللي يادگار امام (ره)

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از موفقيت كشتي‌گيران قمي در كسب تعداد 70 مدال از پيكارهاي داخلي و برون‌مرزي اين رشته ورزشي مدال‌آور خبر داد.
70 مدال كشتي‌گيران قم از تشك‌هاي 97 / قم ميزبان جام بين‌المللي يادگار امام (ره)
70 مدال كشتي‌گيران قم از تشك‌هاي 97 / قم ميزبان جام بين‌المللي يادگار امام (ره)
به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار کرد: هیأت کشتی ماموریت برنامه‌ریزی برای رشته‌های آزاد، فرنگی و آلیش در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را بر عهده دارد و برای موفقیت و پیشرفت هر یک از این رشته‌ها گام‌های مختلف برداشته است.

وی ادامه داد: در مجموع سال 1397 برای کشتی قم سالی خوب همراه با موفقیت بود و ورزشکاران ما در اکثر میادین داخلی و تورنمنت‌هایی که همراه تیم‌های ملی حضور داشتند با نتایج قابل قبول از میدان رقابت خارج شدند تا کشتی همچنان یکی از رشته‌های موفق ورزش قم قلمداد شود.

 

70 مدال کشتی‌گیران قم از میادین داخلی و برون‌مرزی 97

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به مدال‌های کسب شده توسط کشتی‌گیران قم، اضافه کرد: با کسب بیش از ۷۰ مدال از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی، سال ۹۷ برای کشتی قم سال بسیار خوبی بود و امیدوارم این روند در سال جدید نیز استمرار داشته و حتی موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

 

نگاه مثبت مسوولان قم به رشته کشتی

وی از نگاه مثبت اداره کل ورزش و جوانان و مجموعه استان قم به این رشته خبر داد و ابراز کرد: خوشبختانه نگرش مسوولان به این رشته برای میزبانی قم از جام بین‌المللی یادگار امام (ره) مثبت است و اگر حمایت‌ها شکل بگیرد به احتمال فراوان در تابستان امسال میزبان این رویداد بزرگ و معتبر بین‌المللی خواهیم بود.

وزیری به شروع موفق کشتی قم در سال 1398 نیز اشاره و عنوان کرد: به لطف خدا در روز نخست سال ١٣٩٨ مهدی ابراهیمی  فرنگی‌کار بسیار توانمند و مستعد کشتی قم که از رده‌های پایه در این رشته می‌درخشد، با کسب مدال طلای رقابت‌های 2019 کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای زیر 23 سال آسیا چراغ اول را برای ورزش قم روشن کرد.

 

3 کشتی‌گیر قم در آستانه اعزام به قهرمانی آسیا

وی همچنین به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران اشاره و بیان کرد: با هدف حضور قدرتمند تیم ملی بزرگسالان ایران در رقابت‌های 2019 بزرگسالان قهرمانی آسیا، سه کشتی‌گیر قم علیرضا نجاتی، محمدجواد رضایی و علی‌اکبر حیدری از روز پنجم فروردین در خانه کشتی عبداله‌موحد مجموعه ورزشی آزادی به اردو رفته‌اند تا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه تیم ملی را در پیکارهای آسیایی به میزبانی چین همراه کنند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdch-knq.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما