چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 76478
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله نوری همدانی: اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: آمریکا برای خوش رقصی برای لابی رژیم صهیونیستی آمده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که از ابتدا دارای قدرت بوده را در لیست تروریست‌ها قرار داده است.
آیت‌الله نوری همدانی: اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم
آیت‌الله نوری همدانی: اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار داشت: از آن زمانی که انقلاب اسلامی ایران به ثمر رسیده و قدرت پیدا کرد، آمریکا با ایران اسلامی کینه توزانه و خصمانه رفتار کرده و نقشه‌های فراوانی علیه ما طرح کرده است.

مرجع تقلید شیعیان نقشه‌های خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایران اسلامی علیرغم همه این طرح‌ها، با توکل بر خداوند بر عزتش افزوده‌شده است.

وی با اشاره به بیان امام راحل مبنی بر اینکه هیچ گاه استکبار عمق قدرت ایران اسلامی را نمی‌تواند بفهمد، خاطر نشان کرد: قدرت ایران اسلامی بر اساس معنویت استوار بوده و استکبار جهانی از معنویت اسلامی و دینی به طور کلی غافل و بیگانه هستند.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: با توکل بر خداوند متعال ایران عزیز قدرت و پیشرفت بیشتری به وجود آورده و ملت‌هایی مانند عراق، سوریه و یمن به واسطه ایران اسلامی قدرت پیداکرده‌اند، ایران اسلامی به این کشورها نظر مساعد و مثبتی داشته است، اما هر دولتی که با امریکا مربوط بوده سقوط کرده و نابودشده است و نابودی این‌ها همه نمونه‌ای برای عظمت و قدرت ایران اسلامی هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: آمریکا برای خوش رقصی برای لابی رژیم صهیونیستی آمده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که از ابتدا دارای قدرت بودند را در لیست تروریست‌ها قرار داده است.

وی ضمن محکومیت این طرح از سوی حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: همه می‌دانند که پاسداران جزو خدمت‌گزاران در عرصه‌های مختلف بوده‌اند، از این جهت این فکر و طرح را محکوم کرده و از پاسداران پشتیبانی می‌کنیم، روز به روز بر محبوبیت پاسداران افزوده خواهد شد و به واسطه این بازوی محکمی که به وجود آمده با استکبار مقابله و مبارزه کرده و به مستضعفان و محرومان جهان کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwabz.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما