پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 76497
منبع : خبرگزاری ايرنا

تولیت آستان حضرت معصومه(س): تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تربیت نیروی انسانی است

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برای اجرای توصیه های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید نیروی انسانی متخصص و متعهد تربیت شود.
تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تربیت نیروی انسانی است
تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تربیت نیروی انسانی است
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز در کنار ابلاغ رسالت الهی خویش، به تربیت نیروی انسانی برای جامعه اسلامی پرداخت. 

وی خاطرنشان کرد: هرکدام از نهادهای فرهنگی و دستگاههای اجرایی باید به اندازه ظرفیت ها، امکانات، دغدغه ها و همت خودشان، برای برداشتن گام های مثبت و موثر در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به تربیت نیروی انسانی بپردازند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 24 بهمن ماه 97 در بیانیه ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در 40 سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تاکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند. 

** نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب را باید به خوبی درک کرده و برای اجرای توصیه های آن تلاش کنیم، اظهار داشت: خطاب این بیانیه آحاد جامعه بوده و همه مردم و مسئولان برای اجرای آن باید پای کار باشند و قم در این راستا، پیشگام و برای دیگر استانها الگو و نمونه باشد. 
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه «رونق تولید» در پیشرفت همه جانبه کشورمان، خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع تولید کاملا مشخص است و باید برنامه ریزی درست و عملیاتی برای رونق تولید تدوین و تبیین شود و برگزاری همایش ها با توجه به وضع معیشتی مردم به صلاح نیست.

** قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با اشاره به راهپیمایی مردم بعد از نماز جمعه این هفته در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: ائمه جمعه سراسر کشور نماز جمعه این هفته را با لباس سپاه اقامه خواهند کرد.
نصرت الله لطفی در ادامه گفت: باید تلاش ‌کنیم ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را تشکیل داده و با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌ها و منسجم‌سازی برنامه‌ها به اهداف مورد نظر بیانیه برسیم.
در پایان این جلسه از «محمد عرب» مشاور سابق استاندار قم به عنوان پدر بزرگوار شهید و جانباز سرافراز دفاع مقدس که افتخار پوشیدن لباس سپاه پاسداران انقلاب را داشته و در پست های گوناگون اجرایی حضوری فعال و موثر داشته است، با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccm0qm.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما