کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

اعزام 3 نماينده قم به دووميداني قهرماني جهان

خبرگزاری فارس , 22 فروردين 1398 ساعت 12:58

رئيس هیأت دووميداني استان قم از حضور سه نماينده دووميداني قم در كاروان اعزامي ايران به پيكارهاي جهاني 2019 در كرواسي خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی رضایی اظهار کرد: بعد از تمرینات متنوع سرانجام ترکیب نهایی تیم اعزامی دوومیدانی دانش‌آموزان ایران به مسابقات جهانی مشخص شد و سه تن از چهره‌های آینده‌دار و مستعد دوومیدانی قم نیز در سفر به رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی حضور دارند.

وی که مسوولیت مربیگری تیم ملی دانش‌آموزان ایران را در این سفر برون‌مرزی بر عهده دارد، با اشاره به ترکیب نهایی تیم ملی اضافه کرد: میزبانی رقابت‌های 2019 قهرمانی دنیا را کشور کرواسی بر عهده دارد و مهدی رضایی و علی قاسم‌بابایی نیز به عنوان دو ورزشکار اعزام می‌شوند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم سپس به سوابق دو ملی‌پوش دوومیدانی قم اشاره و ابراز کرد: مهدی رضایی یکی از استعدادهای رده‌ سنی نوجوانان قم به شمار می‌رود که در رقابت‌های داخلی عملکرد بسیار خوبی داشته و سابقه حضور در ترکیب تیم اعزامی ایران به مسابقات المپیک نوجوانان جهان در کشور آرژانتین را دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علی قاسم‌بابایی دیگر قهرمان نوجوان قم از تجربیات بسیار خوبی برخوردار است و یقینا به واسطه انگیزه و آمادگی بالایی که از آنها سراغ دارم، برای تیم کشورمان در این رقابت‌ها چهره‌ای موفق خواهند بود و ان‌شاءالله با کسب مدال به کشورمان باز خواهند گشت.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی دانش‌آموزان ایران در مسابقات جهانی کرواسی افزود: دیگر نفرات تیم ملی نیز از روحیه و شرایط مطلوبی برای درخشش در این پیکارها برخوردار هستند و این تیم پس از برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی خود در شهرکرد، نیمه دوم اردیبهشت ماه راهی کرواسی می‌شود.

رضایی در پایان به عملکرد دوومیدانی‌کاران قم در انتخابی تیم ملی اشاره و ابراز کرد: نتایج کسب شده توسط ورزشکاران قم در رکوردگیری تیم ملی رضایت‌بخش بود اما انتظار بیشتری داشتیم که محقق نشد، با این حال در سال ۹۸ با قدرت بیشتر برای دستیابی به رکوردهای ورودی المپیک ۲۰۲۰ تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 76504

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76504/اعزام-3-نماينده-قم-دووميداني-قهرماني-جهان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir