پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 76505
منبع : خبرگزاری مهر

حجت الاسلام ذوالنور: قاچاق کالا مانع رسیدن به رونق تولید است/ توجه به گردشگری در قم

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید موانع و مشکلات تولید را برداشت، گفت: تا با قاچاق کالا و موانع و معضلات تولید برخورد نشود نمی‌توان به رونق تولید رسید.
قاچاق کالا مانع رسیدن به رونق تولید است/ توجه به گردشگری در قم
قاچاق کالا مانع رسیدن به رونق تولید است/ توجه به گردشگری در قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن کنفرانس مرکز پژوهش‌های علامه طباطبایی آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به راهکارهای رسیدن به رونق تولید و تحقق شعار سال، افزود: سال گذشته هم در استان قم همایش استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری در گردشگری برگزار شد ولی خروجی این همایش چیست؟ به جای برگزاری همایش‌های پر هزینه با توجه به موقعیت اقتصادی بعضی خانواده‌ها در جامعه هزینه این همایش‌ها در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

وی افزود: در استان قم کارگروه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی داریم که باید ابعاد مختلف موانع تولید بررسی و مشکلات از واحدهای تولیدی برداشته شود تا تولید رونق یابد تا وقتی در کشور درب قاچاق کالا باز باشد و معضلات بر سر راه تولید برداشته نشود نمی‌توان به رونق تولید رسید.

نماینده مردم قم در خانه ملت اظهار داشت: وقتی تولید کننده قدرت رقابت با کالای خارجی و قاچاق را نداشته باشد و بعضی سنگ تراشی‌ها را جلوی پای خود ببیند چگونه می‌تواند تولید را رونق و توسعه دهد؟

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به ظرفیت‌های خوب قم در زمینه توریسم، گفت: وقتی گردشگری و توریسم برای استان قم زود بازده نیست باید به دنبال راهکاری برای رونق آن باشیم زیرا صنعت توریسم به عنوان فرصت تولید برای استان اهمیت دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccppqm.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما