کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: تیتر بزنید پاسخگویی دستگاه‌های قم ایده آل نیست

خبرگزاری فارس , 22 فروردين 1398 ساعت 15:41

استاندار قم با اشاره به اینکه پاسخگویی از سوی دستگاه‌ها اجرایی ایده ال من نیست، گفت: این مسئله را می‌توانید تیتر کنید، در سال جاری باید دستگاه‌های اجرایی پاسخگو باشند و این حداقل انتظار است.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قم که در تالار امام جواد(ع) برگزار شد اظهار کرد: جامعه رسانه ای قم از بلوغ سیاسی بالایی برخوردار است و ضمن انتقاد کردن، اقدامات انجام شده را رصد کرده و در جای خود زبان تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی از سوی دستگاه‌های اجرایی ایده ال من نیست، گفت: این مسئله را می‌توانید تیتر کنید، در سال جاری باید دستگاه‌های اجرایی پاسخگو باشند و این حداقل انتظار است.

استاندار قم با اشاره به اینکه صاحبان مسؤولیت باید به اندازه نقشی که بر عهده دارند پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند که مراتب امر به معروف و نهی از منکر را برای شخص بنده هم پیاده کنند. البته آنچه که می‌توانید به صورت شخصی به خودم بگویید اگر نتیجه نگرفتید به افکار عمومی با نگاه منصفانه بگویید و اگر بازهم نتیجه نگرفتید می‌توانید بی رحمانه نقد کنید.

وی گفت: نمی‌گویم انتقاد نکرده و تعریف کنید ولی از اصحاب رسانه قم انتظار دارم که اخلاق حرفه‌ای داشته باشند و به مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی توجه دارم.

سرمست خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی را ملزم کردم به خاطر یک خبر کانال فضای مجازی 700 کیلومتر برگردد و بازرس اعزام کردم تا مشکل حل شود و اگر مشکل حل نمی شد حتما اوا را برکنار می‌کردم.

استاندار قم در خصوص انتصاب مدیران و جابه جایی های مدیریتی یادآور شد: از روز نخست گفتم که مدیران باید برنامه و کارنامه داشته باشند؛ من مسؤول هستم و باید پاسخگو باشم و وقتی که کسی را جابه جا کرده یا برکنار می‌کنیم دلیل بر ضعف او نیست. مدیری نتیجه‌گرا هستم و تعارفی هم با کسی ندارم و هر مدیری که بتواند بر اساس کارنامه و برنامه ایفای نقش کند با او همراه خواهم بود.

وی تصریح کرد: برای همه کسانی که منصوب شده اند معیار و شرایط انتصاب ایشان مشخص است و باید این تغییرات را مرور کنید.

سرمست با اشاره به اینکه رسانه ها چشم و گوش و ناظر هستند، افزود: مدیران رسانه ها هر کدام یکی از عناصر روابط عمومی ما هستند؛ به روابط عمومی سنتی و کلیشه‌ای اعتقادی ندارم و ما نقص هایی داشتیم و نتوانستیم با فضای مجازی ارتباط بگیریم.

وی گفت: مدیران رسانه ها باید در فضای مجازی فعالیت‌ها و خدمات را منعکس کرده و کاستی ها را به بنده منتقل کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 76512

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76512/استاندار-قم-تیتر-بزنید-پاسخگویی-دستگاه-های-ایده-آل-نیست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir