پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 76526
منبع : خبرگزاری فارس

فرماندار قم: لزوم تلاش برای تعدیل قیمت کالاها در قم پیش از ماه رمضان

قم نيوز : فرماندار قم گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه رمضان باید تلاش کنیم که قیمت کالاها در استان تعدیل شود، نه اینکه منتظر افزایش قیمت‌ها باشیم.
لزوم تلاش برای تعدیل قیمت کالاها در قم پیش از ماه رمضان
لزوم تلاش برای تعدیل قیمت کالاها در قم پیش از ماه رمضان
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) با اشاره به نحوه توزیع گوشت در شهر قم اظهار کرد: با وجود اینکه بازرسی‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد، اما مکانیسم درستی برای تعیین قیمت گوشت در شهر قم وجود دارد، نباید این قیمت در شهر تابع قیمت شهرهای دیگر باشد.

وی ادامه داد: با وجودی که نهاده‌های دامی به قیمت دولتی به تولیدکنندگان داده می‌شود، اما تولیدکنندگان مرغ را به قیمت آزاد می‌فروشند که این کار اجحاف در حق مردم است.

فرماندار قم افزود: با توجه به نزدیک شدن ماه رمضان باید تلاش کنیم که قیمت کالاها در استان تعدیل شود، نه اینکه منتظر افزایش قیمت‌ها باشیم.

حیدری با اشاره به اتخاذ تمهیدات برای کاهش قیمت‌ها در استان قم اظهار کرد: با توجه به اینکه با مسائلی همچون سیل و تحریم‌ها مواجه هستیم، باید با اتخاذ تدابیری برای کاهش قیمت‌ها در استان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: توزیع میوه شب عید در قم موجب تعدیل قیمت در این شهر شد و فراوانی میوه شب عید را در قم شاهد بودیم، اما در توزیع میوه شب عید مشکلاتی وجود داشت.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: باید کشتارگاه دوم در استان به هر شکلی ایجاد شود، این کار موجب ایجاد رقابت در زمینه توزیع گوشت در استان خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvtde.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما