پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 76528
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

اعزام ۱۲۰ جهادگر به مناطق سیل زده لرستان از ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم

قم نيوز : معاون بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم از اعزام ۱۲۰ جهادگر به مناطق سیل زده لرستان از سوی این ناحیه خبر داد.
اعزام ۱۲۰ جهادگر به مناطق سیل زده لرستان از ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم
اعزام ۱۲۰ جهادگر به مناطق سیل زده لرستان از ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ پاسدار حکمت الله محمد میرزایی در حاشیه اعزام این جهادگران به مناطق سیل زده اظهار داشت: شش گروه جهادی زیر مجموعه بسیج سازندگی این ناحیه در قالب سه دستگاه اتوبوس امروز به مناطق سیل زده استان لرستان به خصوص پلدختر و منطقه چگینی اعزام شدند تا خدمت رسانی آن ها مرهمی باشد بر آلام هموطنان سیل زده ها.

وی با بیان این که اعزام این گروه ها، هفت روزه است، افزود: هر پنج شنبه قرار است به شکل مرتب گروه هایی به منطقه اعزام شده و جایگزین گروه های دیگر شوند تا امر خدمت رسانی همچنان با قوت تداوم داشته باشد.

معاون بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسین(ع) همچنین گفت: تلاش بر این بوده که از نیروهای جهادگر متخصص و دارای توانمندی های بالا برای اعزام استفاده شود که به لطف الهی گروه هایی که در هفته های قبل اعزام شده اند، در این امر بسیار موفق بوده اند.

وی با اشاره به این که در میان این جهادگران قشرهایی چون طلاب و روحانیون، کارمندان و دیگر بسیجیان همچنین اعضای فعال گردان های لشکر عملیاتی حضور دارند، افزود: همچنین بخشی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) نیز با برپایی 25 چادر به جمع آوری کمک های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی ویژه استان های سیل زده می پردازند که در این رابطه تاکنون بیش از 260 میلیون تومان پول نقد به همت بسیجیان این ناحیه جمع آوری شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6mnq.23n-idftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما