کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاری مسابقات مردان و زنان؛

نفرات برتر اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون قم مشخص شدند

خبرگزاری مهر , 24 فروردين 1398 ساعت 13:30

نفرات برتر اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون قم با برگزاری مسابقات مردان و زنان مشخص شدند.


به گزارش قم نیوز نخستین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان استان قم شامگاه جمعه به پایان رسید و نفرات برتر در دو بخش مردان و زنان مشخص شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مسابقات که در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد در بخش مردان و در رده سنی بزرگسالان، علیرضا افکانه به مقام قهرمانی رسید و محسن صادقیان نایب قهرمان شد و سجاد ترابی، عرفان نوری، محسن دادستان، نعیم موسوی، عرفان دادرس و رضا جانقربان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در مسابقات رده سنی جوانان نیز مجتبی زارع به مقام نخست دست پیدا کرد و معین کشاورز در جایگاه دوم ایستاد و متین رجبی و رضا جانقربان در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند و عناوین بعدی به محمد امین همتی، معین خاکی، محسن چاووشی و محمدرضا قدسی اختصاص پیدا کرد.

در رقابت‌های رنکینگ بخش بانوان ملیکا شیبانی بدمینتون باز ۱۶ ساله قمی توانست با پیروزی بر معصومه بهنام راد بدمینتون باز ۱۳ ساله در فینال به مقام نخست دست یابد و شهربانو شاکر و زهرا کاظمی در رده‌سوم ایستادند.

مسابقات در یک جدول برگزار شد و با اتخاذ سیاست جوانگرایی در بخش بانوان در سال جدید از سوی هیئت بدمینتون استان قم افراد برگزیده این رنکینگ از نوجوانان و جوانان استان هستند که در سال جدید برای رنکینگ‌های جوانان و بزرگسالان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 76548

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76548/نفرات-برتر-اولین-مرحله-مسابقات-رنکینگ-بدمینتون-قم-مشخص-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir