شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 76552
منبع : خبرگزاری فارس

اختصاص حقوق كاركنان اداره ورزش و جوانان به سیل زدگان

قم نيوز : جامعه ورزش و جوانان از جمله بخش‌هاي پركار روزهاي اخير در استان قم به منظور كمك‌ به هموطنان حادثه ديده از سيل اخير در استان‌هاي گلستان، لرستان و خوزستان هستند.
اختصاص حقوق كاركنان اداره ورزش و جوانان به سیل زدگان
اختصاص حقوق كاركنان اداره ورزش و جوانان به سیل زدگان
به گزارش قم نیوز ورزشکاران و جوانان قمی این‌روزها با روحیه پهلوانی که از خصوصیات اصلی و بارز ورزش محسوب می‌شود، هر یک به سهم خود یاری‌رسان هموطنان سیل‌زده در استان‌های شمالی، جنوبی و غربی کشور هستند و به کمک سیل‌زدگان شتافته‌اند.


ارسال 50 کیسه برنج به مناطق سیل‌زده توسط کبدی‌کاران

از اهداء تعداد۵۰ کیسه برنج به استان‌های سیل زده کشور توسط هیات کبدی استان قم و ارسال از طریق اداره کل ورزش و جوانان تا حضور ورزشکاران هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قم در مناطق سیل‌زده و حضور پرشور دیگر هیات‌های ورزشی در جشن گلریزان کمک به سیل‌زدگان، همگی اقدامات جامعه ورزش و جوانان قم در این ایام به شمار می‌روند.


منعم: جامعه ورزش به یاری هموطنان سیل‌زده شتافتند

رسول منعم مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان قم که از دوم اسفند ماه این مسوولیت را بر عهده گرفته، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد، بعد از دستور وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش و جوانان قم نیز همگام با سایر مردم کشور به کمک سیل زدگان اخیر چند استان سیل‌زده شتافتند.
 

موتورسواران قم در مناطق سیل‌زده

از جمله هیات‌های فعال و پرکار در امر خداپسندانه کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم است، هیاتی که آفرودسواران آن بعد از حضور در گلستان، این‌بار به لرستان و خوزستان رفتند و در سومین برنامه این هیات با حضور در جمع هموطنان با انجام امور مختلف به کمک مردم سیل زده این استان‌ها رفتند.

 
اختصاص عواید 50 میلیونی جشن گلریزان به سیل‌زده‌ها

با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مراسم گلریزان با هدف کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل‌های اخیر، در سالن باستانی شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، مراسمی که در آن جمع زیادی پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان ملی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی، روسا و دیگر عوامل هیات‌های ورزشی قم، چند تن از مدیران استانی و همچنین مدیران باشگاه‌های ورزشی قم حضور داشتند و نزدیک به 50 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زده‌ها جمع‌آوری شد.


اعزام 40 متخصص قمی به مناطق سیل‌زده

جمع‌آوری کمک‌ها در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان باز هم ادامه یافت و اعزام ۴۰ نفر از افراد متخصص شامل پزشک، پرستار، مشاور و ... به همراه کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط تشکل‌های جوان استان قم به مناطق سیل‌زده کشور دیگر اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه‌ برای یاری همو‌طنان بود.


اختصاص حقوق کارکنان ورزش و جوانان به مردم

پویش آکنده از همدلی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای کمک به حادثه دیدگان سیل کشور نیز فعال بود و کارکنان این اداره کل بخشی از حقوق ماهیانه خود را برای یاری مردم اختصاص دادند، ضمن اینکه برخی کمک‌ها در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با همیاری هلال‌احمر جمع‌آوری و ارسال شد و کارکنان این اداره کل علاوه بر کمک‌های نقدی، اقلام و وسایل مورد نیاز مناطق سیل‌زده را نیز اهداء کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcewn8f.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما