شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 76553
منبع : خبرگزاری ايرنا

مسجد جمکران به مهمترین میعادگاه منتظران ظهور تبدیل شده است

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد جمکران گفت:این مکان مقدس در حال حاضر به مهمترین میعادگاه منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) در سراسر عالم تبدیل شده است از این روز مورد توجه رسانه های گروهی ایران و جهان می باشد.
مسجد جمکران به مهمترین میعادگاه منتظران ظهور تبدیل شده است
مسجد جمکران به مهمترین میعادگاه منتظران ظهور تبدیل شده است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده افزود: درحال حاضر رسانه های عمدتا برای به تصویر کشیدن موضوع انتظار از فضای مسجد مقدس جمکران بهره می برند.

وی رشد چشمگیر استقبال زائران از این مکان مقدس را طی ده های اخیر نشانگر جایگاه متعالی مسجد جمکران در میان منتظران ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: این مکان مقدس درحال حاضر به تجلیگاه فرهنگ مهدویت و مبارزه با ظلم و فساد تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: به همین دلیل رسانه های جهان استکبار، شبهه افکنی در خصوص این مسجد مقدس را در دستور کار خود قرار دادند اما به دلیل جایگاه معنوی و حقیقی آن نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

هاشمی زاده با بیان این که مسجد جمکران با زنده نگاه داشتن فرهنگ مهدویت موجب تقویت روحیه امید به آینده در میان زائران می شود، ادامه داد: جمعیت زائران این مکان مقدس روز به روز در حال افزایش است و سالانه بیش از 24 میلیون زائر و منتظر ظهور امام زمان(عج) در این مسجد حاضر می شوند.

وی با اشاره به سند محکم مسجد مقدس جمکران گفت: دستور ایجاد این مسجد توسط امام عصر(عج) در بیداری صادر شده است و بیش از یکهزار سال قدمت دارد.
وی بیان کرد: این مسجد از ظرفیتهای رسانه ای بیشماری در سطح ملی و بین المللی برخوردار است و با گسترش اطلاع رسانی در خصوص ویژگی های آن می توان میزان استقبال زائران از آن را به بیش از 2 میلیون تن در هر هفته رساند.

هاشمی زاده ادامه داد: جایگاه متعالی مسجد جمکران در میان منتظران ظهور و شیعیان جهان، اقتضا می کند، اخبار و رویدادهای آن به صورت گسترده پوشش داده شده و به اطلاع همه مهدوی باوران برسد و ما در این زمینه از تلاش های خبرگزاری جمهوری اسلامی برای همکاری گسترده رسانه ای با روابط عمومی این مکان مقدس قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfmtde.w6dvtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما