کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیئت کبدی قم گفت:

کبدی کار قمی برای پنجمین بار به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری مهر , 24 فروردين 1398 ساعت 16:31

دبیر هیئت کبدی استان قم اعلام کرد کبدی کار قمی برای پنجمین بار پیاپی به تیم ملی دعوت شد و شانس بالایی برای حضور در مسابقات جوانان آسیا دارد.


به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی اظهار داشت: علی اصغر وفایی جوان شایسته و پرتلاش شهر جعفریه قم به پنجمین اردوی پیاپی تیم ملی جوانان کبدی کشور که خود را برای مسابقات جوانان جهان آماده می‌کند دعوت شده است.

وی افزود: قرار گرفتن یک کبدی کار قمی در فهرست دائمی دعوت به تیم ملی اتفاق مهم و خوشحال کننده‌ای برای کبدی قم است و علی اصغر وفایی از امروز شنبه تا ۵ اردیبهشت در اردوی تیم ملی که در شهر زابل برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: علی اصغر وفایی در حال حاضر تنها ملی پوش کبدی قم است و در بخش استعدادیابی نیز ۳ دختر و ۲ پسر کبدی کار قمی پس از درخشش در مسابقات استعدادهای برتر کشور در سال ۹۷ در فهرست استعدادیابی ملی قرار دارند و تحت آموزش و نظارت فدراسیون کبدی خواهند بود.

رجایی بیان داشت: افزایش تعداد مربیان مجهز به دانش روز و همچنین بالا بردن تعداد پایگاه‌های آموزش کبدی در قم از مهم‌ترین اهداف هیئت کبدی استان قم در سال ۹۸ است و امیدواریم کبدی قم در سال جدید مسیر صعودی سال ۹۷ را ادامه دهد.

وی عنوان کرد: کبدی به عنوان یک رشته مدال آور و دارای مدال طلای آسیا هم در بخش مردان و هم در بخش زنان ظرفیت خوبی برای قهرمان پروری دارد و از خانواده‌های قمی می‌خواهیم که زمینه حضور فرزندانشان در این رشته مهیج که ترکیبی از قدرت، سرعت و هوش است مهیا کنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 76558

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76558/کبدی-کار-قمی-پنجمین-بار-تیم-ملی-دعوت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir