کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

با اقدم دونالد ترامپ، گور نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه کنده خواهد شد

خبرگزاری حوزه نیوز , 24 فروردين 1398 ساعت 20:04

نیروهای ترویستی آمریکا در منطقه و آسیا باید بدانند با تصمیم شرارت گونه دوناد ترامپ گور خودشان را کندند.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام فرخ فال ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: نیروهای ترویستی آمریکا در منطقه و آسیا،بدانند با تصمیم شرارت گونه دوناد ترامپ گور خودشان را کندند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: وقتی قرار باشد نیروهای مسلح کشوری ترویست تلقی شود در مرحله اول نیروهای نظام امریکا در منطقه تروریست هستند با این فرق که نیروهای تروریستی امریکایی جهت استثمار در این منطقه قدم گذاشته اند و این غیر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  است که برای نجات مردم سوریه وارد منطقه شده است. کار سپاه حفاظت از ارزشها، ولی کار نیروهای امریکا پرورش شرارتها است.

وی ادامه داد: اهدافی که ترامپ به دنبال آن است منکوب و سرکوب کردن اسلام ناب محمدی(ص) است. همان اسلامی که امام راحل بیرق آن را برافراشته است و امریکا به مبارزه با آن برخاست، ولی دشمنان بدانند با این تصمیم نابخردانه گور خودشان را در منطقه کندند و در مقابل سپاه، درمنطقه محبوبیت بیشتری گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: در این روزها مجلس و آحاد مردم حامی سپاه هستند و با تمام قوا از نیروی نظامی خودشان حمایت می کنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 76569

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/76569/اقدم-دونالد-ترامپ-گور-نیروهای-تروریستی-آمریکایی-منطقه-کنده-خواهد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir